Ο κύκλος της Bugatti Centodieci έκλεισε, καθώς το τελευταίο από τα 10 αριστουργήματα των Γάλλων παρελήφθη από τον ιδιοκτήτη του, ολοκληρώνοντας την παραγωγή μιας εκ των πιο ιδιαίτερων δημιουργιών από το Μολσχάιμ.
H «Εκατόν Δέκα», πέρα από τους εορτασμούς της ισάριθμης επετείου από τη δημιουργία της εταιρίας (το 2019 που παρουσιάστηκε), αποτίνει φόρο τιμής σε μια από τις σημαντικότερες δημιουργίες της φίρμας: την EB110. Η Centodieci που έριξε την αυλαία έχει το ανθρακονημάτινο αμάξωμα βαμμένο σε Quartz White χρώμα, με τα κατώτερα σημεία να μένουν μαύρα και τις γρίλιες στην ίδια απόχρωση, αλλά ματ εκτέλεση. Τρομερή αντίθεση κάνει το γαλάζιο εσωτερικό, που παράλληλα δένει με τις ίδιας απόχρωση δαγκάνες και μαζί, παραπέμπουν στο χαρακτηριστικό French Racing Blue της EB110.
Την κίνηση της Centodieci αναλαμβάνει το W16 8.0 λτ. με 4 τούρμπο μηχανικό σύνολο, ισχύος 1.600 ίππων στις 7.000 σ.α.λ., ενώ η θηριώδης δύναμη περνάει σε όλους τους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου DSG 7 ταχυτήτων. Οι επιδόσεις που προσφέρει στο κατά 20 κιλά πιο ελαφρύ αμάξωμα (σε σχέση με της Chiron) είναι ακαριαίες: 0-100 χλμ./ώρα σε 2,4 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 6,1 δλ., 0-300 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ. και τελική ταχύτητα 380 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).
Κάθε μια από τις 10 που συναρμολογήθηκαν στο εργοστάσιο της Αλσατίας πωλήθηκαν σχεδόν επί τόπου, πριν 3 χρόνια, με αρχική τιμή 8 εκατομμυρίων ευρώ! Από τους πρώτους, μάλιστα, που έσπευσαν να μπουν στο πελατολόγιο της Bugatti, ήταν ο Κριστιάνο Ρονάλντο.