Η VW ήταν από τις πρώτες εταιρίες που πήραν μέτρα όταν ξεκίνησε ο πόλεμος στην Ουκρανία, σταματώντας την παραγωγή του εργοστασίου της στη Ρωσία και αναστέλλοντας τις εισαγωγές εκεί. Ακολούθησε το σύνολο των δυτικών κατασκευαστών, με τη Renault να αναγκάζεται στην πώληση της AvtoVAZ για ένα ρούβλι!
Στα εργοστάσια, όμως, εργάζεται κόσμος. Οι Γερμανοί δείχνουν ότι ενδιαφέρονται για το εργατικό δυναμικό τους, μέσω του προγράμματος εθελουσίας εξόδου που προσφέρουν στο προσωπικό της μονάδας του Νίζνι. Οι εγκαταστάσεις όπου κατασκευάζονται τα VW Taos και Skoda Octavia-Karoq-Kodiaq δεν ανήκουν στο Βόλφσμπουργκ, αλλά χρησιμοποιούνται κατόπιν συμφωνίας με το GAZ Group. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της γερμανικής εταιρίας περίπου 200 εργαζόμενοι υπάγονται στο αντίστοιχο πρόγραμμα, που περιλαμβάνει μισθούς 6 μηνών και ασφάλιση μέχρι το τέλος του έτους.
Άγνωστο παραμένει πόσοι έχουν αποδεχθεί την πρόταση της VW, ενώ λογικά θα ανακοινωθεί εθελουσία έξοδος και για το εργοστάσιο της Καλούγα όπου συναρμολογούνται τα VW Tiguan και Polo, μαζί με το Skoda Rapid. Εξίσου άγνωστο είναι το πού θα διοχετευθεί η παραγωγή τόσο αυτών, όσο και των μοντέλων που κατασκευάζονται στο Νίζνι. Ένα πρόβλημα που αφορά πολλούς κατασκευαστές, όπως οι Ford, Volvo, Renault, Mercedes, BMW, Honda, Mitsubishi και Toyota, που επίσης έχουν σταματήσει την παραγωγή αυτοκινήτων στη Ρωσία, αλλά και την εισαγωγή τους.