Βλέποντας ένα αυτοκίνητο εξωτερικά, τα πρώτα πράγματα που εστιάζει κανείς την προσοχή του είναι τα φωτιστικά σώματα, οι προφυλακτήρες, οι ζάντες και τα διάφορα επιμέρους τμήματα που συνθέτουν το αμάξωμά του. Οι περισσότερο παρατηρητικοί, ίσως εντοπίσουν και κάποιες άλλες λεπτομέρειες, που αφορούν αεροδυναμικά βοηθήματα ή και καλύμματα.
Ένα τέτοιο υπάρχει στον εμπρός προφυλακτήρα πολλών νέων αυτοκινήτων και είναι το εικονιζόμενο τετραγωνισμένο. Συνήθως βρίσκεται χαμηλά στον κεντρικό αεραγωγό ή στη μάσκα. Σε ορισμένα μοντέλα ενσωματώνεται στο σήμα, το οποίο δεν είναι ανάγλυφο τρισδιάστατο αλλά επίπεδο. Ποιο σημαντικό σύστημα ενσωματώνεται από πίσω;
Πρόκειται για το ραντάρ του αυτόματου φρεναρίσματος, γνωστό και ως AEB (Automatic Emergency Braking). Αν το αυτοκίνητο εξοπλίζεται και με Adaptive Cruise Control (ACC), τότε και αυτό ενσωματώνεται στο ίδιο ραντάρ. Για να λειτουργεί σωστά ο αισθητήρας ανίχνευσης θα πρέπει να λαμβάνονται κάποιες προφυλάξεις. Ο κάτοχος του αυτοκινήτου δεν έχει κανένα λόγο να τον πειράξει, ούτε να τοποθετήσει εκεί κάποιο αξεσουάρ ή αυτοκόλλητο. Καλό είναι να διατηρείται το κάλυμμα καθαρό (π.χ. χωρίς λάσπες) και να μην ψεκάζεται νερό με πίεση απευθείας στο κάλυμμα του αισθητήρα.