Το Δεκέμβριο του 2013 και μετά από 56 ολόκληρα χρόνια το VW Kombi (ή Type 2 όπως είναι η επίσημη ονομασία του) ολοκλήρωσε την παραγωγή του στη Βραζιλία. Οι τελευταίες 1.200 μονάδες αφορούσαν στην επετειακή έκδοση Kombi Last Edition, για την οποία παρότι αρχικά ήταν προγραμματισμένο να κατασκευαστούν μόνο 600 μονάδες, λόγω υψηλής ζήτησης η VW κατασκεύασε 1.200 αυτοκίνητα και αυτό παρά την ιδιαίτερα υψηλή τιμή της έκδοσης (26.600 ευρώ).
Το 1.200ό και τελευταίο VW Kombi Last Edition η VW δεν το διέθεσε προς πώληση, αλλά αντίθετα, το μετέφερε από τη Βραζιλία στη Γερμανία για να πάρει τη θέση που του αξίζει στο μουσείο Επαγγελματικών Οχημάτων της VW στο Ανόβερο. Θυμίζουμε, ότι η έκδοση αυτή έφερε ένα πολύ όμορφο αμάξωμα σε διχρωμία λευκού – γαλάζιου εξωτερικά και στο εσωτερικό, ενώ μεταξύ άλλων είχε και ειδική πλακέτα με τον αριθμό παραγωγής της. Όπως όλα τα Type 2 T2 Kombi, ο κινητήρας ήταν 1.4 λίτρων με 78 άλογα στην έκδοση με βενζίνη ή 80 άλογα σε αυτή με αιθανόλη, ενώ το κιβώτιο ήταν μηχανικό 4 σχέσεων.
Ο λόγος της απόσυρσης του Kombi από την παραγωγή της VW στη Βραζιλία είχε να κάνει με τις πιο αυστηρές νόρμες ασφάλειας και ρύπων, τις οποίες το αειθαλές μοντέλο δεν μπορούσε να καλύψει. Σημειώνουμε, ότι ιστορικά η πρώτη γενιά του VW Kombi (T1) ή Type 2 ξεκίνησε να παράγεται το 1957, ενώ η δεύτερη T2 το 1975. Σε αυτά τα 56 χρόνια που έμεινε στην παραγωγή, το Kombi συμπλήρωσε 1,12 εκατομμύρια μονάδες, με ένα μέσο ετήσιο νούμερο 20.000 αυτοκινήτων.