Η νέα C 63 δέχεται αρκετή κριτική για το γεγονός ότι αποποιήθηκε τον V8 κινητήρα, για χάρη plug-in υβριδικού συστήματος. Αλλαγή που έφερε δραματική αύξηση στην ισχύ, αλλά απώλεσε τον ήχο και το χαρακτήρα του οκτακύλινδρου twinturbo. Η Mercedes-AMG, όμως, δεν πτοείται και υπερασπίζεται σθεναρά την επιλογή της.
Ο επικεφαλής εξέλιξης της C 63 e-Performance 4Matic+, Steffen Jastrow, μίλησε στο CarSales και αναγνώρισε μεν ότι κάποιοι πελάτες δεν είναι ευχαριστημένοι με την κατάργηση του V8, αλλά επέμεινε πως η Mercedes-AMG έκανε την καλύτερη επιλογή: «Σίγουρα, υπάρχουν άνθρωποι που πιθανότατα είναι απογοητευμένοι που δεν έχει V8, αλλά αυτό που υπάρχει στη νέα C 63 δεν είναι απλώς ένας ακόμα V8. Μιλάμε για επανάσταση στο κινητήριο σύνολο, μια διάταξη που αλλάζει το παιχνίδι». Ο Jastrow πιστεύει επίσης ότι παρόλο που δεν υπάρχει ο χαρακτηριστικός ήχος, οι επιδόσεις του αυτοκινήτου φτάνουν και περισσεύουν για να τον αναπληρώσουν: «Πράγματι, είναι μια πολύ νέα προσέγγιση, αλλά το συναίσθημα δεν πηγάζει μόνο από τον ήχο. Προέρχεται από το πώς ο κινητήρας αντεπεξέρχεται στις απαιτήσεις του οδηγού».
Ο Jastrow προσθέτει ότι το υβριδικό σύστημα συνοδεύεται και με άλλα πλεονεκτήματα, όπως η καλύτερη κατανομή βάρους. «Παραδείγματος χάρη, ο V8 ήταν πάντα ένα πολύ μεγάλο βάρος για το μπροστινό του αυτοκινήτου. Τώρα έχουμε έναν πανίσχυρο τετρακύλινδρο, τον πιο δυνατό τετρακύλινδρο στον κόσμο (σ.σ. 481 άλογα και 545 Nm από 2.0 λίτρα), και έναν ακόμη 204 ίππων -ηλεκτροκινητήρα- στον πίσω άξονα. Κάτι πραγματικά πολύ ωφέλιμο για την κατανομή βάρους, το χειρισμό και τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου».
Η κορυφαία C-Class προσφέρει συνδυαστικά 681 άλογα και 1.020 Nm ροπής στο δεξί πόδι του οδηγού (+170 άλογα σε σχέση με την απερχόμενη C 63 S και + 204 από τη βασική C 63 W205) και παρά τα 2.036 κιλά της (+356 κιλά), επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση μέσα σε 3,3 δλ. (-0,7 δλ. σε σχέση με πριν).