Η Mansory, γενικά, δεν φημίζεται για την καλαισθησία της. Ευτυχώς για τη Ferrari F8 Tributo, το σχήμα της δεν κατακρεουργήθηκε όπως ;έχουν πάθει άλλα, λιγότερο τυχερά supercars. Και πάλι, όμως, το αποτέλεσμα προκαλεί σύγχυση.
Οπτικά, το κεντρομήχανο «Cavallino Rampante» είναι ίσως ό,τι καλύτερο έχει παρουσιάσει ο Γερμανός βελτιωτής. Το ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό πακέτο ταιριάζει γάντι στη σιλουέτα της F8, ενώ το ίδιο ισχύει για τις πανέμορφες ζάντες των 21 ιντσών εμπρός και 21 πίσω. Ο χρωματικός συνδυασμός του Catania Green με τις χρυσαφί λωρίδες και την ανάλογη απόχρωση στους τροχούς, επίσης είναι εξαιρετικός. Ακόμα και τα αυτοκόλλητα στις πόρτες δεν μοιάζουν παράταιρα. Κάπου εδώ, όμως, αρχίζουν τα μπερδέματα.
Το αυτοκίνητο αντλεί έμπνευση από την FXX, ιδιαίτερα στο πίσω μέρος. Εκεί δεσπόζουν οι δυο ξεχωριστές αεροτομές πάνω από τα φανάρια, σε σχήμα «L». Splitter, side skirts, διαχύτης και ακροπτερύγια αντιγράφουν αυτά της αγωνιστικής LaFerrari, ενώ και η ονομασία «F8 FXX» δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης για την επιρροή της χρυσοπράσινης Tributo. Πέρα από το όνομα, η Mansory έκανε mix και στα χρώματα. Το πράσινο με το χρυσό είναι διαχρονικά αποχρώσεις που συναντάμε σε βρετανικά αγωνιστικά και δη, Lotus. Παρόλα αυτά, το τελικό αποτέλεσμα είναι πολύ καλό, ειδικά για τα δεδομένα της εν λόγω εταιρίας.
Μετατροπές έχουμε και μηχανικά, όπου ο 3.9 V8 twinturbo χαίρει νέων ECU και εξάτμισης, παράγοντας 880 ίππους και 980 Nm (από 720 άλογα και 770 Nm του εργοστασίου). Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 2,6 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 354 χλμ./ώρα, με τους Γερμανούς να δηλώνουν πως δόθηκε περισσότερο έμφαση στην παραγωγή κάθετης δύναμης, παρά στην αύξηση της τελικής. Ακόμα κι έτσι, η «F8 FXX» είναι κατά 14 χλμ./ώρα ταχύτερη.