Οι Ferrari παραδοσιακά αποτελούν κομψοτεχνήματα, που συνδυάζουν ονειρική εμφάνιση, φλογερό χαρακτήρα και κορυφαίου επιπέδου δυναμική. Αρετές που δεν περιορίζονται στα supercars του Μαρανέλο, αλλά πλημμυρίζουν και την Purosangue. Όλα αυτά, βέβαια, πριν πέσουν στα χέρια της Mansory.
Ο γερμανικός οίκος βελτίωσης είναι διαβόητος για το γούστο του, που μετατρέπει σε αντικείμενο συζήτησης κάθε αυτοκίνητο που αποφασίσει να τροποποιήσει, αλλά για τους λάθος λόγους. Μια ματιά στο Pugnator, όπως ονομάζεται αυτό το μετάλλαγμα, αρκεί για να βάλει στο κλίμα και τους αμύητους. Το ιταλικό SUV εμφανίζεται «πνιγμένο» στις αεροτομές, τους αεραγωγούς (κανονικούς και ψεύτικους) και τα αεροδυναμικά βοηθήματα, θυμίζοντας περισσότερο αυτοκίνητο που ξεπήδησε από κάποιο παλιότερο Need For Speed, παρά Aston Martin. Το αμάξωμα είναι φουσκωμένο και οι ζάντες φτάνουν τις 22 ίντσες μπροστά-23 πίσω, ενώ η χαμηλωμένη ανάρτηση φροντίζει να εκμηδενίσει τις όποιες εκτός δρόμου δυνατότητες είχαν απομείνει. Highlights, φυσικά, δεν είναι άλλα από τις προσθήκες στα πίσω φτερά με τους ψευδο-αεραγωγούς, τα διπλά spoiler πίσω, συνοδευόμενα από έναν εξίσου κραυγαλέο διαχύτη και διαγώνιες απολήξεις για την εξάτμιση, στα πλάγια.
Εντός της «κακοποιημένης» Purosangue, το μοτίβο της υπερβολής συνεχίζεται. Λευκή απόχρωση σε καθίσματα, τιμόνι, ταμπλό και υποβραχιόνιο, για να είναι ασορτί με τις κόκκινες ραφές και ενθέσεις. Το δέρμα και τα ανθρακονήματα εννοείται καλύπτουν κάθε σπιθαμή της καμπίνας, όμως ο χρωματικός συνδυασμός αναμφισβήτητα «βγάζει μάτι».
Κάτω από το φεστιβάλ «κιτς», οι Γερμανοί επιφυλάσσουν ιδιαίτερα ευχάριστες εκπλήξεις. Ο ατμοσφαιρικός 6.5 V12 αποκτά καινούργια εξάτμιση και επαναπρογραμματισμένο εγκέφαλο, φτάνοντας αισίως τα 750 άλογα και 730 Nm (από 725 ίππους και 716 Nm του εργοστασίου). Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά κατά πάσα πιθανότητα δεν απέχουν από τα 3,3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 10,6 δλ. για το 0-200 χλμ./ώρα. Βασικά, η δεύτερη μέτρηση μπορεί να είναι χειρότερη στη βελτιωμένη Purosangue, όπως και η τελική (310 χλμ./ώρα η εργοστασιακή), λόγω αεροδυναμικής.