Μη λέμε μόνο για τις ανακλήσεις της Tesla. Στην ίδια ταλαιπωρία υπόκεινται και πολλοί ανταγωνιστές της, με πιο πρόσφατη τη Lucid. Η πρώτη μάρκα που αμφισβήτησε ευθέως τους Αμερικανούς, λανσάροντας ένα αυτοκίνητο με μεγαλύτερη αυτονομία και καλύτερες επιδόσεις. Το Air, ωστόσο, φαίνεται πως κοντράρει το Model S και στις επισκέψεις στα συνεργεία.
Το National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) εξέδωσε όχι ένα, αλλά δυο προγράμματα ανάκλησης για το Air στην Αμερική, τα οποία αφορούν σχεδόν 13.000 οχήματα χρονολογίας από το 2021 μέχρι το 2023. H πρώτη παρτίδα, χρονολογίας Οκτώβρη 2021 με Οκτώβρη 2023, περιλαμβάνει 7.506 μονάδες και αφορά πρόβλημα στην αντλία θερμότητας, που αποδίδεται στον προμηθευτή (τη γερμανική Webasto Thermo & Comfort SE). Η δεύτερη ανάκληση, χρονολογίας Οκτώβρη 2021 με Νοέμβρη 2022, αφορά 5.221 μονάδες και πρόβλημα στην ισχύ του συστήματος κίνησης, το οποίο μπορεί να αποδίδει λιγότερη ισχύ από το αναμενόμενο. Σε κάθε περίπτωση, τα προβλήματα επιλύονται είτε με μια απλή αναβάθμιση λογισμικού, είτε -στα «βαρύτερα» περιστατικά- με αντικατάσταση της αντλίας θερμότητας ή της ηλεκτρονικής μονάδας διαχείρισης.
Να θυμίσουμε πως το σαουδαραβικό ηλεκτρικό σεντάν είναι ο κάτοχος του ρεκόρ όλων των εποχών στο 400άρι, στην έκδοση Sapphire. Το Air των 1.240 ίππων έκανε πριν 3 μήνες δυο ρεκόρ: το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώθηκε σε 1,92 δλ. (1,77 δλ. με rollout) και η γραμμή του τερματισμού των 400 μέτρων έγινε παρελθόν, μετά από μόλις 8,93 δλ. – επίδοση που συνιστά την κορυφαία όλων των εποχών τόσο για ηλεκτρικό, όσο και γενικότερα σεντάν παραγωγής όλων των εποχών! Εξίσου εκπληκτική και η ταχύτητα εξόδου, που άγγιξε τα 250 χλμ./ώρα (248).