To νέο Dacia Duster παρουσιάζεται πλήρως αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς, ενισχύοντας το άριστο value for money που προσφέρει γιατί είναι καλύτερο από πριν, όμως διατήρησε τις χαμηλές του τιμές. Αυτές ξεκινούν από μόνο 19.950 ευρώ στην εισαγωγική έκδοση Essential ECO-G 100 με τον 1.0 TCe κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη/LPG), ενώ στο δεύτερο επίπεδο Expression με όλο το πακέτο εξοπλισμού εκκινεί από τις 22.390 ευρώ.
Για το κοινό που αναζητά περισσότερη δύναμη μαζί με κίνηση σε όλους τους τροχούς έτσι ώστε να κάνει πιο άνετα ταξίδια και να πατάει σε πιο δύσβατες εκτός δρόμου διαδρομές, υπάρχει το TCe 130 4×4. Στην πρώτη έκδοση Expression πωλείται από 26.990 ευρώ (από 23.990 ευρώ το 2WD), τιμή που είναι η χαμηλότερη από οποιοδήποτε άλλο μικρομεσαίο τετρακίνητο SUV. Επίσης, είναι πλήρως εξοπλισμένο και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα εξής: Τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακους, οθόνη αφής 10,1 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αισθητήρα φώτων και βροχής, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, 4 θύρες USB, κάμερα οπισθοπορείας, κ.λπ.
Για πρώτη φορά το Duster εφοδιάζεται με το νέο 1.200άρη τρικύλινδρο turbo TCe, ο οποίος αποδίδει 130 PS/4.500-5.500 σ.α.λ. και 230 Nm/2.100-3.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων και ενσωματώνει ήπια υβριδικό σύστημα 48V για πιο αποτελεσματική εκκίνηση και επιτάχυνση. Οι επιδόσεις που εξασφαλίζει είναι αρκετά καλές, με 0-100 χλμ./ώρα σε 11,0 δλ. και γεμάτο τράβηγμα εν κινήσει, συν του ότι η λειτουργία του μοτέρ είναι αρκετά ραφιναρισμένη. Η κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες και με οδήγηση στο βουνό βρίσκεται στην περιοχή των 8 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 135 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι 86 ευρώ.
Το νέο Dacia Duster TCe 130 4×4 εμφανίζει πολύ καλά χαρακτηριστικά και σε όποιο τερέν και να πατήσει, εντός και εκτός της ασφάλτου. Εντός δρόμου, οι ανεξάρτητες αναρτήσεις (πολλαπλών συνδέσμων πίσω, προνόμιο του 4×4) απορροφούν τα πάντα, εξασφαλίζοντας ζηλευτή σταθερότητα στο δυναμικό στυλ οδήγησης. Σε χωμάτινες διαδρομές εντυπωσιάζει ο πολύ αποτελεσματικός τρόπος που οι αναρτήσεις φιλτράρουν φυτευτές πέτρες και κροκάλα. Χάρη στα 217 χλστ. απόστασης από το έδαφος και τις μικρές γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης των 31 και 36 μοιρών αντίστοιχα, το 4κίνητο Duster ενδείκνυται και για πιο απαιτητικό off roading με τη βοήθεια και των μεικτών ελαστικών. Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα, δεν απαιτείται καν το «κλείδωμα» της τετρακίνησης και αρκεί το Auto μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης (Auto, Snow, Mud/Sand, Off-Road και Eco).
Παράλληλα το νέο Dacia Duster διαθέτει σαφώς πιο μοντέρνο σε σχεδιασμό αμάξωμα μήκους 4.343 χλστ., πλάτους 1.813 χλστ., ύψους 1.661 χλστ. ύψους και με μακρύ μεταξόνιο των 2.657 χλστ. Πλήρως αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό του σε ποιότητα κατασκευής και σε συνολική εικόνα γενικότερα. Στα βασικά του πλεονεκτήματα ανήκει και η ευρυχωρία για όλους τους επιβάτες, αφού παρέχει αρκετό αέρα για τα πόδια, τα κεφάλια και ωφέλιμο πλάτος για να κάτσουν έως 5 άτομα. Το πορτ μπαγκάζ είναι και αυτό επαρκέστατο με τα 453 λίτρα,το μεγάλο άνοιγμα και τα επίπεδα πλευρικά τοιχώματα.