Αν σας ρωτούσαν για την καλύτερη δουλειά στον κόσμο, τι θα απαντούσατε; Superstar του ποδοσφαίρου ή της Formula 1; «Πετρελαιάς»; Εισοδηματίας; Ή μήπως δοκιμαστής supercars; Της Bugatti, ας πούμε.
Αυτό το πόστο κατέχει ο Steve Jenny, που είναι υπεύθυνος εδώ και 17 χρόνια για το σετάρισμα όλων των αυτοκινήτων που βγαίνουν από το Μολσχάιμ. Ο Γάλλος ξεκίνησε ως αυτοδίδακτος μηχανικός, κατασκευάζοντας μόνος του ένα αυτοκίνητο για αγώνες ράλλυ. Αρχικά ξεκίνησε ως συνοδηγός, πριν περάσει στο αριστερό μπάκετ. Ο Jenny συνέχισε να μελετά βιβλία μηχανολογίας και να εργάζεται κανονικότατα ως μηχανικός, φτάνοντας να αποτελεί μέρος του δυναμικού μεγάλων εταιριών, όπως η Mahle και η BBS. Με την Bugatti, όμως, ουδεμία επαφή. Μέχρι που ήρθε μια ωραία πρωία, το Μάιο του 2004.
Τότε δέχτηκε ένα τηλεφώνημα από τον κολλητό του φίλο, ο οποίος τον ενημέρωσε για «κάτι αυτοκίνητα που κοντράρουν μαχητικά αεροσκάφη σε ταχύτητα». Η Bugatti διεξήγαγε δοκιμές εξέλιξης για τη Veyron, στην πίστα της Κολμάρ, προσελκύοντας τα πλήθη. Ο Jenny πήγε την ίδια κιόλας μέρα, να δει τι γινόταν. Όπως λέει ο ίδιος: «Πήγα κατευθείαν και είδα ότι δεν ήταν αεροπλάνα αυτά που δεν προλάβαινες να δεις, αλλά πρωτότυπα της Veyron». Ο Αλσατός έκανε την έρευνά του, διαπίστωσε πως η θρυλική εταιρία είχε επιστρέψει και ετοιμαζόταν για ρεκόρ ταχύτητας κι όχι μόνο αυτό, αλλά έψαχνε για προσωπικό!
Ο Jenny έστειλε βιογραφικό και τον Ιούλιου του ίδιου έτους, δέχτηκε ένα τηλεφώνημα, Τι έλεγε αυτό; Ότι ήταν πλέον μέρος της ομάδας! Το πόστο του, δε, υπεύθυνο και σοβαρό μονομιάς: η δημιουργία ενός τμήματος αξιολόγησης και ανάλυσης των αυτοκινήτων, πριν αυτά πάρουν το τελικό «ΟΚ» για παραγωγή και παράδοση στον πελάτη. Με λίγα λόγια, καμία Bugatti δεν έφευγε από το εργοστάσιο αν δεν έδινε έγκριση ο Jenny (προφέρεται «Ζενί», όχι «Τζένη»)!
Σχεδόν 20 χρόνια αργότερα, ο Jenny έχει γράψει πάνω από 350.000 χλμ. στα πηδάλια των Veyron, Chiron και Divo. Στα καθήκοντά του περιλαμβάνεται και η αξιολόγηση κάθε αυτοκινήτου, πριν αυτό παραδοθεί στον ιδιοκτήτη του. Ο Αλσατός κάνει ένα 5ωρο test drive, μέσα από μια βόλτα τουλάχιστον 350 χλμ. στην περιοχή (μπορεί να φτάσει και τα 750 χλμ., αναλόγως συνθηκών), εξετάζοντας κάθε τι που μπορεί να απασχολήσει τον κάτοχο ενός hypercar εκατομμυρίων. Αίσθηση χειριστηρίων, απόσβεση ανάρτησης, τυχόν παρασιτικοί θόρυβοι, λειτουργία όλων των επιμέρους μηχανικών μερών και συστημάτων (ESP, ηχοσύστημα, κλιματισμός κλπ), τα πάντα. Αν κάτι δεν αρέσει στον Jenny, το αυτοκίνητο δεν παραδίδεται πριν να επιλυθεί το ζήτημα.
Οδήγηση και ξεψάχνισμα πάσας λεπτομέρειας σε κατασκευές 1.500+ ίππων, με το βάρος της γνώμης να καθορίζει αν θα φύγουν από το εργοστάσιο. Η καλύτερη δουλειά στον πλανήτη;