Η εκτίναξη στις τιμές της βενζίνης και του πετρελαίου, έχει ως αποτέλεσμα είτε να μπαίνει λιγότερο καύσιμο στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου ή ο οδηγός να πληρώνει περισσότερα χρήματα. Η φράση «γέμισέ το» ακούγεται πλέον σαν ανέκδοτο, αφού για να φουλάρει ένα μικρό ή μικρομεσαίο αυτοκίνητο με βενζίνη θέλει περίπου 80 ευρώ.
Κάποιοι οδηγοί αναγκάζονται να στραγγίζουν το δοχείο καυσίμου και να πηγαίνουν για ανεφοδιασμό όταν ο κινητήρας λειτουργεί με αναθυμιάσεις, κινδυνεύοντας ανά πάσα ώρα και στιγμή ξαφνικά να μείνει. Αν συμβεί αυτό, το αυτοκίνητο σταματάει να λειτουργεί, πράγμα που σημαίνει ότι δεν έχει υποβοήθηση στα φρένα και τιμόνι και το ατύχημα είναι βέβαιο.
Ακόμα όμως και να μην τύχει αυτό, η συνεχόμενη οδήγηση με «λαμπάκι» καταλήγει μακροχρόνια σε προβλήματα. Η ακανόνιστη τροφοδοσία καυσίμου προκαλεί βλάβες στην καύση και κατά επέκταση στην τρόμπα βενζίνης, στα μπεκ και στον καταλύτη. Η αντλία θερμαίνεται, ενώ μαζεύει όλη τη βρομιά από το δοχείο καυσίμου που έχει κατακάτσει με τα χρόνια και βουλώνει τα μπεκ. Άλλωστε το επισημαίνουν και οι κατασκευαστές στα εγχειρίδια χρήσης, οπότε σίγουρα ξέρουν κάτι περισσότερο, από τους… γνώστες.
Ποια είναι λοιπόν η ελάχιστη ενδεδειγμένη ποσότητα που πρέπει να δείχνει ο δείκτης του ρεζερβουάρ; Τουλάχιστον ένα τέταρτο, έτσι ώστε τα σχετικά συστήματα να λειτουργούν σωστά. Επομένως, όταν δείτε το δείκτη να φτάνει σε αυτό το σημείο, καλό είναι πηγαίνετε για ανεφοδιασμό και μην περιμένετε να στραγγίζει μέχρι την τελευταία σταγόνα. Άλλωστε αν προκληθεί ζημιά στην αντλία, ή στα μπεκ, το κόστος θα είναι μερικών εκατοντάδων ευρώ.