Η VW ξεκίνησε το λανσάρισμα του νέου Tiguan, το οποίο προσφέρει στις εκδόσεις More με όφελος 5.050 ευρώ. Ποσό που αφορά δώρο κορυφαίο εξοπλισμό, ο οποίος μαζί με τα στάνταρ στοιχεία ανέσεων, ασφαλείας και διάφορα ακόμα αξεσουάρ καθιστά το νέο μικρομεσαίο γερμανικό SUV ένα υπερπλήρες αυτοκίνητο σε όλα τα επίπεδα. Πιο αναλυτικά στον αναβαθμισμένο εξοπλισμό More περιλαμβάνονται τα εξής:
-Μεταλλικό χρώμα
-Ζάντες αλουμινίου Venezia 17 ιντσών
-Προβολείς LED Plus & 3D πίσω φώτα LED
-Keyless Access – Σύστημα κλειδώματος / ξεκλειδώματος & εκκίνησης κινητήρα χωρίς κλειδί με Safelock
-Αντικλεπτικό σύστημα συναγερμού με αισθητήρες εσωτερικού χώρου & προστασία από ρυμούλκηση
-Σύστημα Easy Open & Close: Αυτόματο άνοιγμα / κλείσιμο της πόρτας χώρου αποσκευών
-Εσωτερικός φωτισμός Ambient 10 χρωμάτων στο ταμπλό και στις θύρες
-Εξωτερικός φωτισμός Ambient στις χειρολαβές και ανάμεσα στους εμπρός προβολείς
-Ράγες οροφής σε ασημί χρώμα
-Κρύσταλλα ασφαλείας με ενισχυμένη ηχομόνωση & σκούρα θερμομονωτικά κρύσταλλα στα πλευρικά παράθυρα και το πίσω παρμπρίζ
Μαζί με όλα τα παραπάνω το Tiguan More διαθέτει ακόμα τα εξής: 9 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, σύστημα επιτήρησης πίσω κυκλοφορίας, Adaptive Cruise Control, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος, αυτόματο κλιματισμό 3 ζωνών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 12,9 ιντσών, απομακρυσμένο έλεγχο λειτουργιών του αυτοκινήτου και πολλά ακόμη. Σχετικά με τις τιμές των εκδόσεων More με όλο αυτό τον υπερπλήρη εξοπλισμό, ξεκινούν από τις 37.300 ευρώ με τον κινητήρα 1.5 eTSI MHEV ACT 130 PS DSG, ενώ με το ίδιο μοτέρ στα 150 άλογα εκκινεί από τις 38.300 ευρώ. Επίσης, υπάρχει και η επιλογή του 2.0 TDI 150 PS DSG στις 43.350 ευρώ. Να σημειωθεί ότι το εισαγωγικό Tiguan 1.5 eTSI MHEV ACT 130PS DSG προσφέρεται από 34.300 ευρώ και το 1.5 eTSI MHEV ACT 150PS DSG Life από 37.900 ευρώ.
Τα προσόντα του νέου Tiguan είναι…even more, από τον εξοπλισμό και τις τιμές των εκδόσεων More. Καταρχάς η επιβλητική εμφάνιση, που δεν θυμίζει σε τίποτα το απερχόμενο μοντέλο και έρχεται πιο κοντά στο Touareg. Στο εμπρός μέρος κυριαρχούν τα φωτιστικά σώματα (προαιρετικά IQ.LIGHT HD Matrix) και η λωρίδα που τα ενώνει, τα φουσκωμένα φτερά ενισχύουν το οπτικό αποτέλεσμα, ενώ ακόμα περισσότερη δουλειά κάνουν οι φαρδείς ώμοι και η έντονη κλίση της οροφής. Εκτός από δυναμικό, το Tiguan MK3 είναι και σημαντικά πιο αεροδυναμικό από τον προκάτοχο, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να μειώνεται στο Cd 0,28 (από 0,33). Από πλευράς διαστάσεων το νέο Tiguan μεγάλωσε ελάχιστα, παρότι δείχνει να έχει πάρει σημαντικό μπόι παντού. Το μήκος του είναι μόλις κατά 30 χλστ. πιο μακρύ (4.539 χλστ.), άσχετα που μοιάζει να έχει πάρει… 300 χλστ. Κατά συνέπεια δεν πλήττεται η ευελιξία και η ευκολία κίνησης στην πόλη, η οποία ούτως ή άλλως διευκολύνεται από την πλουσιοπάροχη παρουσία ηλεκτρονικών.
Περνώντας στο εσωτερικό, κατευθείαν σου τραβάνε την προσοχή οι δυο οθόνες των 10 ιντσών (για το ψηφιακό καντράν) και 12,9 ιντσών (για το σύστημα πολυμέσων, 15 προαιρετικά). Ο φαντεζί ambient φωτισμός δημιουργεί την αίσθηση ότι έχει οθόνη και ο συνοδηγός μπροστά του, ενώ όλοι οι επιβάτες απολαμβάνουν ποιότητα και χώρους. Πέντε ενήλικες βολεύονται με χαρακτηριστική άνεση, ενώ ακόμα καλύτερα τακτοποιούνται οι αποσκευές τους. Τα 652 λίτρα του πορτμπαγκάζ συγκαταλέγονται στις μεγαλύτερες χωρητικότητες της κατηγορίας, κερδίζοντας 37 λίτρα σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
Σε εξίσου εξαιρετικό επίπεδο στέκεται ο ήπια υβριδικός 1.5 eTSI. Οι επιδόσεις είναι πέρα από ικανοποιητικές, τόσο με τα 130 όσο και τα 150 άλογα (10,6 δλ. και 9,1 δλ. αντίστοιχα, τελική 198 και 210 χλμ./ώρα αντίστοιχα), ενώ το μοτέρ διαπρέπει επίσης σε ελαστικότητα, ραφιναρισμένη λειτουργία και κατανάλωση. Μόλις 6,1 και 6,2 λίτρα/100 χλμ. αντίστοιχα, την ώρα που οι εκπομπές ρύπων (139 γρ. CO2/100 χλμ. το 130άρι, 140 γρ. CO2/χλμ. το 150άρι) εξασφαλίζουν χαμηλά τέλη κυκλοφορίας (88,96 και 98 ευρώ αντίστοιχα), εν πολλοίς χάρη στην κατά βούληση απενεργοποίηση των κυλίνδρων και του σβησίματος του μοτέρ.
Οδηγώντας το νέο Tiguan, αντιλαμβάνεσαι αμέσως τα οφέλη της αεροδυναμικής μέσω της απουσίας οχλήσεων από τις ριπές του ανέμου (πλάγιες και μετωπικές), μεγιστοποιώντας το ποιοτικό σετάρισμα της ανάρτησης. Άνεση και κύλιση ήταν οι προτεραιότητες των μηχανικών, άλλο που το γερμανικό SUV δεν θα πει «όχι» σε ορεινό στροφιλίκι, με λίγες κλίσεις από το αμάξωμα και άμεση απόκριση στο σύστημα διεύθυνσης. Στο ίδιο, πολύ καλό, επίπεδο και τα φρένα, που έχουν και τη βοήθεια της ανάκτησης ενέργειας.