Για να αγοράσει κανείς τη σημερινή εποχή ένα μικρομεσαίο SUV, θα πρέπει να υπολογίζει στην καλύτερη τουλάχιστον 30.000 ευρώ, τα οποία σε αρκετές περιπτώσεις δεν φτάνουν πλέον ούτε για τις αρχικές εκδόσεις. Οπότε, αν τα διαθέσιμα χρήματα είναι λιγότερα θα κοιτάξει μια κατηγορία κάτω, δηλαδή στα μικρά SUV. Τι γίνεται όμως όταν οι μεταφορικές ανάγκες για επιβάτες ή αποσκευές είναι αυξημένες και ο ενδιαφερόμενος θέλει οπωσδήποτε ένα μεγαλύτερο αμάξωμα για να καλύψει τις όποιες ανάγκες του;
Η Opel με το Grandland δίνει τη λύση μέσω του προγράμματος Opel Deals. Προσφέρει ετοιμοπαράδοτα Grandland σε όφελος που φτάνει έως τα 2.400 ευρώ (ανάλογα την έκδοση). Για το αρχικό μοντέλο 1.2 Turbo 130 hp Edition η τιμή με την έκπτωση των 2.000 ευρώ πέφτει στις 26.300 ευρώ, ποσό αν μη τι άλλο πολύ χαμηλό για ένα τέτοιο πληθωρικό SUV. Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το 2018, το Grandland 1.2 Turbo 130 hp στη βασική έκδοση X-Plore εκκινούσε από 26.200 ευρώ.
Από τότε το Opel Grandland έχει δεχτεί πολλές αλλαγές και αναβαθμίζεις, τόσο σε σχεδιασμό, όσο σε τεχνολογία και εξοπλισμό. Στην έκδοση Edition περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη αφής 7 ιντσών, οθόνη ενημέρωσης οδηγού 7 ιντσών, διζωνικό κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός/πίσω, αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας προβολέων, αισθητήρα βροχής και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Κοινώς δεν έχει πουθενά καμία έλλειψη, σε ό,τι και να ζητήσει ο πελάτης.
Παράλληλα, όλοι οι φιλοξενούμενοι στο εσωτερικό του Opel Grandland θα νιώσουν πολύ άνετα, γιατί έχουν στη διάθεσή τους αρκετό ωφέλιμο πλάτος, ύψος και αέρα για τα πόδια. Κανένα πρόβλημα δεν θα υπάρξει και με τις αποσκευές τους, μιας και το μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 514 λίτρων με τα επίπεδα πλευρικά τοιχώματα χωράει πολλές βαλίτσες και σακίδια. Το ταμπλό διαθέτει αφρώδες υλικό, ενώ κυρίαρχο γνώρισμα αποτελεί το ενιαίο Pure Panel που ενσωματώνει τον πίνακα οργάνων και το infotainment.
To Opel Grandland με το επιβλητικό αμάξωμα των 4.477 χλστ. μήκους, 1.825 χλστ. πλάτους, 1.609 χλστ. ύψους και με το μεταξόνιο των 2.675 χλστ. κερδίζει πόντους και με το συνδυασμό πολυτέλειας και δυναμισμού που εκπέμπει. Πληθωρικό είναι και στο δρόμο, όπου παρέχει αυξημένα επίπεδα ανέσεων και είναι ξεκούραστο και σταθερό σε συνθήκες ταξιδιού. Σύμμαχος του οδηγού είναι και 1.200άρης turbo κινητήρας με τα 130 άλογα και τα 230 Nm από τις 1.750 σ.α.λ., γιατί είναι ελαστικός από τις χαμηλές στροφές, χαρακτηριστικό που και διευκολύνει και στις αστικές μετακινήσεις. Οι επιδόσεις είναι αρκετά ικανοποιητικές με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ., μεικτή πραγματική κατανάλωση 8,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 138 γρ./χλμ. (88 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).