Η Subaru λανσάρει ένα πρωτοποριακό για τα δεδομένα των ιαπωνικών αυτοκινήτων σύστημα ασφαλείας, τοποθετώντας αερόσακο πεζών στο Levorg.
To μεσαίο estate των «Πλειάδων» γίνεται το πρώτο μοντέλο με προέλευση την Ιαπωνία, που διαθέτει τέτοιου είδους σύστημα ασφαλείας, ακολουθώντας το προ 9ετίας παράδειγμα του Volvo V40. Ο αερόσακος τοποθετείται κάτω από το άνω μέρος του καπό και ενεργοποιείται όταν οι αισθητήρες «διαβάσουν» αύξηση των φορτίων στην επιφάνεια – συνθήκη που μεταφράζεται σε σύγκρουση με πεζό. Ο αερόσακος αναπτύσσεται ταχύτατα, ανασηκώνοντας παράλληλα ελαφρά το καπό, και καλύπτει κορυφή καπό-βάση παρμπρίζ, μαζί με τις εμπρός κολώνες έως τη μέση τους. Σύμφωνα με τη Subaru, το κεφάλι και ο αυχένας ενός άντρα μέσου ύψους (1,75 – 1,80 μ.) καλύπτονται πλήρως από τον αερόσακο, αποτρέποντας σφοδρά χτυπήματα με το τζάμι ή τη λαμαρίνα. Επιπλέον, το σύστημα ανιχνεύει τη δύναμη της πρόσκρουσης και σε συνάρτηση με την ταχύτητα, αλλά και το σημείο επαφής, δύναται να μην ανοίξει τον αερόσακο αναίτια.
Πέραν των πεζών, εξωτερικοί αερόσακοι δοκιμάζονται και για την προστασία του αμαξώματος. Η ZF εξελίσσει μια τεχνολογία προ-σύγκρουσης, που ενεργοποιεί έναν πλαϊνό αερόσακο μόλις διαπιστώσει πως επίκειται σύγκρουση και ελαχιστοποιεί το κόστος επισκευής τόσο προστατεύοντας το αυτοκίνητο, όσο και αποτρέποντας την ενεργοποίηση των εσωτερικών πλευρικών αερόσακων.
Αυτός των πεζών κάνει ντεμπούτο στο Levorg STI Sport και αρχικά, θα είναι διαθέσιμος μόνο στα μοντέλα της εγχώριας αγοράς.