Είκοσι πέντε χρόνια, τρεις γενιές. Tο Audi TT έγραψε ιστορία με το ντιζάιν και τα δυναμικά του χαρακτηριστικά, χαρίζοντας στους οδηγούς ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο και ένα από τα πιο ιδιαίτερα σχεδιαστικά της τελευταίας 30ετίας, ιδιαίτερα με τις ρηξικέλευθες γραμμές του MK1. Ένα σχέδιο που ακόμα σήμερα στέκει ολόφρεσκο, κάνοντας τα μεταγενέστερα TT να φαντάζουν «προσγειωμένα».
To πρώτο TT εμφανίστηκε το 1998 και έμεινε στην αγορά μέχρι το 2006, με ελάχιστες αλλαγές στην εμφάνισή του κατά τη διάρκεια αυτής της 8ετίας (βασικότερη η προσθήκη της αεροτομής, που ήταν απαραίτητη από πλευράς στησίματος). Οι Γερμανοί προσέθεταν εκδόσεις, ανέβαζαν την απόδοση, έδιναν περισσότερες επιλογές στο κοινό, αλλά το look του κουπέ τους δεν το ακουμπούσαν σε βάθος. Δείγμα του πόσο καλή δουλειά είχαν κάνει εξαρχής, σχηματίζοντας με τις πένες τους ένα διαχρονικό και future classic σχήμα.
Το αυτοκίνητο που βλέπουμε είναι ένα τέλειο δείγμα του πώς μάθαμε το TT: ασημί χρώμα στο αμάξωμα, πολυάκτινες «χωστές» ζάντες 18 ιντσών, αλλά όχι με τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Εδώ έχουμε ένα από τα τελευταία κομμάτια 1ης γενιάς, με τον 1.8 20VT στα 190 άλογα (+10 ίπποι από το 1998) και κίνηση στους εμπρός τροχούς, καθώς οι διπλές εξατμίσεις αποτελούσαν προνόμιο των Quattro (αγνοείστε τα σήματα, «πινελιά» του προηγούμενου ιδιοκτήτη) . Ελάχιστη σημασία έχει, μιας και μιλάμε ίσως για το πιο καλοδιατηρημένο TT MK1 της Ευρώπης. Αμάξωμα, δέρματα και πλαστικά στο εσωτερικό, ο κλασικός λεβιές με τη φούσκα του, το εξίσου καλαίσθητο τιμόνι, όλα σε αψεγάδιαστη κατάσταση. Κατά τι αναμενόμενο βέβαια, από τη στιγμή που το οδόμετρο δεν αναγράφει περισσότερα από 580 μίλια (933 χλμ.).
Η τιμή του συγκεκριμένου είναι λίγο ψηλή, αλλά δεδομένου ότι πρόκειται για πρακτικά καινούργιο TT 17ετίας εν μέρει δικαιολογείται. Δικό σας έναντι 24.950 λιρών, ή 29.064 ευρώ.