Το Golf R32 πολλές φορές περνάει «στα ψιλά» των γρήγορων VW, καθώς από το 2003 που εμφανίστηκε, έχουν μεσολαβήσει Golf/Passat R36, Scirocco R, Golf GTI Clubsport και φυσικά το πνευματικό του τέκνο – το Golf R. Οι δημοπρασίες και οι αγγελίες ωστόσο, αναγνωρίζουν την αξία του πρώτου «άγ-R-ιου»VW.
Το 32άρι αποτελεί ορόσημο όχι μόνο για την πορεία του μοντέλου, αλλά για την ιστορία της «ΦαουΒε». Εκτός του ότι ήταν το πιο γρήγορο Golf στα τότε χρονικά, έχει το προνόμιο να είναι το αυτοκίνητο που σηματοδότησε την πρεμιέρα του DSG! Αυτό που βλέπουμε διαθέτει το παραδοσιακό 6άρι χειροκίνητο, που εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δλ. και τελική 247 χλμ./ώρα, πάντα σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης 4Motion. Ο V6 των 3.2 λίτρων αποδίδει 240 ίππους στις 6.200 σ.α.λ. και 310 Nm στις 3.000 σ.α.λ., έχοντας καταγράψει μόλις 156 χλμ. από το 2004, όταν αγοράστηκε καινούργιο.
Η βαφή είναι η παραδοσιακή για VW R, Deep Blue Pearl, σε αψεγάδιαστη κατάσταση. Το ίδιο ισχύει για τις 18άρες ζάντες της OZ, αλλά και τα δερμάτινα καθίσματα της Recaro στο εσωτερικό. Εν συνόλω, το αυτοκίνητο έχει διατηρηθεί σε κατάσταση καινούργιο, ευρισκόμενο πάντα σε κλειστό γκαράζ και σχολαστικά συντηρημένο, μέχρι κεραίας.
Όλα αυτά τα όμορφα, όπως γνωρίζουμε, στα μεταχειρισμένα ανταμείβονται. Το Golf R32 που βλέπουμε, πουλήθηκε για 104.000 δολάρια (98.185 ευρώ) και αποτελεί ένα από τα ακριβότερα του είδους. Ενδεικτικά, ένα σημερινό Golf R με τις ζελατίνες (όχι ότι λείπουν από το εικονιζόμενο Golf, παρότι 19 ετών) και 310 άλογα, ξεκινά στις Η.Π.Α. από τις 44.740 δολάρια. Με άλλα λόγια, το R32 έπιασε αρκετά πάνω από τα διπλά του ολοκαίνουργιου απογόνου!