Όταν λανσαρίστηκε το πρώτο NSX, το 1991, ο κόσμος βίωσε το κοσμογονικό σοκ του να έχει ένα πλήρως λειτουργικό, καθημερινό και αξιόπιστο supercar από τη Honda. Όχι από τη Ferrari, ούτε τη Lamborghini. Οι Ιάπωνες ήρθαν από το πουθενά και έδειξαν στους Ιταλούς πώς κατασκευάζεται ένα ολοκληρωμένο υπεραυτοκίνητο, δίχως «ασθένειες» και τερτίπια.
Το NSX λοιπόν, από γεννησιμιού, θέλει να οδηγείται. Πολλοί ιδιοκτήτες επιλέγουν να το κλειδώνουν σε γκαράζ, περιμένοντας να ανέβει η αξία του και να το αξιοποιήσουν ως ομόλογο αργότερα. Ευτυχώς, υπάρχουν και οι χιλιομετροφάγες εξαιρέσεις στον κανόνα της χρυσοθηρικής ακινησίας, που μάλιστα βραβεύονται κιόλας! Το εικονιζόμενο Formula Red ανήκει στον Sean, o οποίος το αγόρασε πριν 17 χρόνια. Τότε είχε ήδη προλάβει να κάνει 112.654 χλμ., δείγμα ότι και ο πρώτος ιδιοκτήτης δεν το είχε πάρει για να το κοιτάει. Μπρος στην όρεξη του δεύτερου κατόχου για οδήγηση, όμως, τίποτα.
Ο Αμερικανός χρησιμοποιεί το NSX καθημερινά, από το 2006 μέχρι σήμερα, στα πάντα: ταξίδια, ψώνια, μετακινήσεις στην πόλη. Κανονικότατα, σαν πρώτο και μοναδικό αυτοκίνητο. Κάπως έτσι, το οδόμετρο αναγράφει αισίως πλέον 415.00ο μίλια. Ή, στα δικά μας, 667.877 χλμ.! Πάνω από 32.100 χλμ. ετησίως, για να πάρουμε έναν μέσο όρο μετακινήσεων. Σε όλο αυτό το διάστημα, παρά τη συνεχή χρήση, δεν έχει βγάλει παρά φθορές ηλικίας. Οι μόνες φορές που επισκέπτεται το συνεργείο είναι για τα προγραμματισμένα σέρβις, που τηρούνται ευλαβικά, και για αλλαγές εξαρτημάτων που χρήζουν αντικατάστασης από τη χρήση (δισκόπλακες, συμπλέκτη κλπ).
Η άρτια μηχανική, αλλά και εμφανισιακή μέσα-έξω, κατάσταση του αυτοκινήτου, τού χάρισε πρόσφατα βραβείο! Το 31χρονο NSX κέρδισε τον τίτλο του πιο καλοδιατηρημένου, στη διοργάνωση Science of Speed της Αριζόνα, κάνοντας περήφανο τόσο τον ιδιοκτήτη του, όσο και την ίδια τη Honda.