«Βουτιά» οι πωλήσεις του Subaru WRX

Η τελευταία γενιά Subaru WRX αντιμετωπίστηκε με σκεπτικισμό και έντονη αμφισβήτηση, ειδικά από τη στιγμή που έγινε γνωστό πως δεν θα υπήρχε έκδοση STI. Παρότι βασίζεται σε ολοκαίνουργια πλατφόρμα και διαθέτει νέο κινητήρα, η ελάχιστη αύξηση στην ισχύ (4 άλογα όλα κι όλα) και η έλλειψη αύρας Subaru Tecnica International είχε επηρεάσει αρνητικά τις πωλήσεις τον πρώτο καιρό. Εν συνεχεία υπήρξε μια ανάταση, αλλά όπως φαίνεται προσωρινή.

Τα αποτελέσματα του πρώτου τετραμήνου μόνο ενθαρρυντικά δεν είναι για το ιαπωνικό sport sedan (ας το πούμε και «rally replica», για χάρη της ιστορίας του), καθώς στην Αμερική η ζήτηση έκανε «βουτιά» που αγγίζει το 40%! Από τις  10.276 μονάδες πέρσι, που ταυτόχρονα ήταν η καλύτερη επίδοση του WRX από το 2017, φέτος τα βιβλία παραγγελιών κατέγραψαν 6.290 αναφορές. Πισωγύρισμα 4 ετών, μιας και τόσο αρνητικό ξεκίνημα στο διάστημα Ιανουαρίου-Απριλίου είχε να δει το WRX από το 2020, όταν οι αριθμοί δεν είχαν ξεπεράσει ούτε τις 6.000 μονάδες (5.908).

Το WRX βασίζεται στην πλατφόρμα Global, προσφέροντας 28% περισσότερη στρεπτική ακαμψία και χαμηλότερο κέντρο βάρους, ενώ για πρώτη φορά υπάρχει διαχωρισμός εκδόσεων, με την πλουσιότερη GT να κάνει πρεμιέρα και να φέρνει μαζί της -επίσης για πρώτη φορά- ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Στο μηχανοστάσιο κατοικοεδρεύει ένας νέος τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος boxer, που αριθμεί 2.4 λίτρα (από 2.0 του απερχόμενου). Η απόδοση τοποθετείται στα 271 άλογα και τα 349 Nm στις 2.000-5.200 σ.α.λ., με το σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive να συνεργάζεται είτε με 6άρι χειροκίνητο, είτε με κιβώτιο CVT. Το δεύτερο μάλιστα είναι η αποκλειστική επιλογή για την κορυφαία έκδοση GT

Get it on Google Play Download on the App Store