Βιτρίνα Seat Ibiza «System Porsche» με 19.500 χλμ!

  • 67e24cc2-36fe-4d0a-9aba-852c365bf14e_rule=mo-640
  • 60940460-c7d3-4bfb-b79f-7ccf512fba5c_rule=mo-640
  • d47df772-40c0-464a-ba8f-7bb056b73a44_rule=mo-640
  • b649d4a1-49b9-481c-8553-2658f108b2f3_rule=mo-640
  • 288ea896-ce10-4a85-9b50-774701e7ff3d_rule=mo-640
  • f8f0508f-3c42-4ab4-b51f-57302e97eec8_rule=mo-640
  • 3de7290f-aaa2-4a63-8726-29a82abae223_rule=mo-640
  • cbf8605a-1370-48c8-80c1-333a1e0e8976_rule=mo-640
  • e7503350-3f3e-4f91-8c42-021db1332c8a_rule=mo-640
  • 761ba1f4-388e-4b99-b4d5-5f56e4acc4f6_rule=mo-640
  • 335153d1-0bea-48cb-a884-376c84b06d23_rule=mo-640
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/67e24cc2-36fe-4d0a-9aba-852c365bf14e_rulemo-640.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/60940460-c7d3-4bfb-b79f-7ccf512fba5c_rulemo-640.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/d47df772-40c0-464a-ba8f-7bb056b73a44_rulemo-640.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/b649d4a1-49b9-481c-8553-2658f108b2f3_rulemo-640.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/288ea896-ce10-4a85-9b50-774701e7ff3d_rulemo-640.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/f8f0508f-3c42-4ab4-b51f-57302e97eec8_rulemo-640.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/3de7290f-aaa2-4a63-8726-29a82abae223_rulemo-640.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/cbf8605a-1370-48c8-80c1-333a1e0e8976_rulemo-640.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/e7503350-3f3e-4f91-8c42-021db1332c8a_rulemo-640.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/761ba1f4-388e-4b99-b4d5-5f56e4acc4f6_rulemo-640.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/335153d1-0bea-48cb-a884-376c84b06d23_rulemo-640.jpg

Σαράντα ένα χρόνια πέρασαν από το 1984, όταν εμφανίστηκε για πρώτη φορά το Seat Ibiza. Το μοντέλο που έμελλε να γίνει εμπορική επιτυχία για την ισπανική φίρμα, έχοντας ξεπεράσει τα 6 εκατομμύρια πωλήσεις μέχρι σήμερα. Ειδικά η πρώτη γενιά, υπήρξε το πρώτο αυτοκίνητο της μάρκας που εξελίχθηκε χωρίς τις βοήθεια της Fiat. Eίχε, όμως, ιταλο-γερμανικά γονίδια. Τον σχεδιασμό του ανέλαβε ο Giugiaro, στη διαδικασία παραγωγής συμμετείχε η γερμανική Karmann, ενώ κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων εξελίχθηκαν σε συνεργασία με την Porsche. To 1991 μπήκε στην παραγωγή το ανανεωμένο Ibiza υπό τη σκέπη της VW, η οποία το 1986 είχε εξαγοράσει την Seat.

Ένα τέτοιο Seat Ibiza του 1991 είναι και αυτό που βλέπετε, το οποίο δεν αποκλείεται να είναι το πιο καλοδιατηρημένο που βρίσκεται σε κυκλοφορία και διατίθεται προς πώληση στη Γερμανία, έναντι 4.999 ευρώ. Το οδόμετρό του έχει μόλις 19.500 χιλιόμετρα, ενώ όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες, τόσο το αμάξωμα όσο και το εσωτερικό του βρίσκονται σε άρτια κατάσταση. Φοράει τον κινητήρα 1.2 λτ. «System Porsche» με την απόδοση των 71 ίππων και 95 Nm ροπής, ισχύς αρκετή για το μικρό αμάξωμα των 3.683 χλστ. μήκους (4.059 χλστ. το νέο Ibiza) και βάρους 890 κιλών. Πληροφοριακά έφτανε τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 14,5 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα άγγιζε τα 175 χλμ./ώρα.

Τι ήταν όμως το περιβόητο «System Porsche» με το ανάγλυφο λογότυπο στο καπάκι του κινητήρα; Οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας είχαν αναλάβει το σχεδιασμό του συστήματος τροφοδοσίας και μετάδοσης. Όμως υπήρχε και ένα αντίτιμο για την Seat, αφού γιατί για κάθε αυτοκίνητο που πωλούνταν έπρεπε να πληρώνουν στην Porsche εφτά μάρκα!

Get it on Google Play Download on the App Store