Το πρώτο Suzuki Vitara φέρνει θύμησες από τα πρώιμα στάδια των SUV, όντας το σκληροτράχηλο αντίπαλο δέος του Toyota RAV4. Η ανοιχτή έκδοση, δε, είναι γεμάτη με καλοκαιρινές αναμνήσεις, παρεΐστικες φωτογραφίες και ανέμελες στιγμές.
Μεγάλο ρόλο σε αυτές τις χαρωπές εικόνες έπαιζε ο ατμοσφαιρικός 1.600αρης κινητήρας, ο οποίος απέδιδε 90 ίππους και δεν επέτρεπε την ανάπτυξη ρυθμού πέραν χαλαρής βόλτας. Σε κάποιες αγορές βέβαια ήταν διαθέσιμος και ο 2.0λιτρος V6 των 150 ίππων, ωστόσο σε καμία δεν υπήρχε επιλογή V8. Ψιλά γράμματα για την Αμερική, όπου μπορεί κανείς να βρει μέχρι και Honda Integra με οκτακύλινδρο κινητήρα! To Vitara δεν θα μπορούσε να αποτελέσει την εξαίρεση στον γεμάτο κυβικά κανόνα, με το συγκεκριμένο να αναζητά αγοραστή!
Το όνομα Geo Tracker μπορεί να ξενίζει, αλλά απλά μιλάμε για το πώς κυκλοφορούσε το Vitara στις Η.Π.Α. Ακόμα περισσότερο ξενίζει η παρουσία ενός 5.0λιτρου V8 στο μηχανοστάσιο, κατευθείαν από παλιότερη Ford Mustang. Ισχύς δεν ανακοινώνεται, αλλά χρησιμοποιώντας πιο επιθετικούς εκκεντροφόρους, νέα εξάτμιση και διαφορετική εισαγωγή, η δύναμη λογικά κινείται στην περιοχή των 300 ίππων – μπορεί και παραπάνω. Η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και μπλοκέ διαφορικού, ενώ παρατηρούμε πως οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν από ρυθμιζόμενη ανάρτηση και roll cage στη θέση των πίσω καθισμάτων (που ούτως ή άλλως ελάχιστο χώρο παρείχαν) μέχρι αλεξίπτωτο αντί ρεζέρβας στην πίσω πόρτα!
Όποιος ενδιαφέρεται για ένα από τα ισχυρότερα και ταχύτερα Vitara Cabrio του πλανήτη, θα πρέπει να έχει στην άκρη 17.900 δολάρια (16.605 ευρώ).