Η απαξίωση είναι ο μεγαλύτερος εχθρός στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Το κλασικό ρητό της αγοράς, εξάλλου, τα λέει όλα: «μέχρι να στρίψεις τη γωνία, έχει χάσει τη μισή του αξία». Με αρκετή δόση υπερβολής, βέβαια, αλλά η απαξίωση είναι πέρα για πέρα υπαρκτή, σε κάθε μοντέλο. Κάποια υποφέρουν περισσότερο, λόγω ειδικού κοινού ή περιορισμένου ενδιαφέροντος, ωστόσο η απώλεια πολύ μεγάλου μέρους της αξίας δεν είναι κάτι ασυνήθιστο. Στα ηλεκτρικά, δε, πολύ λιγότερο, όπως διαπιστώνουν οι κάτοχοι Tesla Cybertruck.
Ένας ιδιοκτήτης του ηλεκτρικού pick up αποφάσισε να το πουλήσει, έπειτα από λίγους μόλις μήνες συμβίωσης μαζί του. Στο διάστημα που έμεινε στα χέρια του (και δεν διευκρινίζεται) έγραψε 7.500 μίλια (γύρω στις 12.100 χλμ.), ενώ δεν παρέλειψε να σπάσει το μονότονο γκρίζο του ατσάλινου αμαξώματος με ένα μπλε περιτύλιγμα. Σύμφωνα με τον πωλητή, αγόρασε το Cybertruck έναντι 110.000 δολαρίων (100.718 ευρώ). Τώρα το πουλάει για 98.000 (89.704 ευρώ) και όπως δηλώνει, δεν υπάρχει το παραμικρό ενδιαφέρον. Κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να κατέβει ακόμα περισσότερο, ενώ σύμφωνα με την προσωπική του πρόβλεψη η ίδια διαδικασία τον Απρίλιο δεν θα περιστρέφεται πάνω από τις 60.000 δολάρια (περίπου 55.000 ευρώ). Το βλέπει να μένει απούλητο μέχρι τότε, δηλαδή.
Σύμφωνα με μια πιο εμπεριστατωμένη ματιά από το Bring aTrailer, οι τιμές των Cybertruck βαίνουν διαρκώς μειούμενες την ώρα που τα απούλητα αρχίζουν να πυκνώνουν. Τον Απρίλιο πουλήθηκε ένα «Κυβερνοφορτηγό» μέσω της δημοφιλούς πλατφόρμας έναντι 160.000 δολαρίων – πάνω και από καινούργιο, με τον πωλητή να εκμεταλλεύεται τις λίστες αναμονής. Μέχρι τον Ιούνιο οι τιμές είχαν πέσει στις 100.000 δολάρια, με αυτοκίνητα να μη βρίσκουν αγοραστές ακόμα και σε χαμηλότερα επίπεδα από αυτό, για να έρθει μια πώληση στις 120.000 δολάρια πριν λίγες εβδομάδες και να ανεβάσει το μέσο όρο. Το δείγμα, πάντως, είναι σαφέστατο και όχι ιδιαίτερα αισιόδοξο για την «καρότσα» της Tesla.