Η M1 συγκαταλέγεται στους μεγαλύτερους θρύλους της BMW, αλλά και της αυτοκίνησης γενικότερα. Μέχρι σήμερα, αποτελεί το μοναδικό supercar που έχει λανσαριστεί με σήμα την έλικα. Η παράγωγη της διήρκεσε μόλις 3 χρόνια (1978 – 1981) και εκτάθηκε σε 400 κομμάτια όλα κι όλα, οπότε πανεύκολα καταλαβαίνουμε τι γίνεται στις δημοπρασίες και τις αγγελίες. Ακόμα κι αν δεν πωλείται ολόκληρο το αυτοκίνητο, αλλά μεμονωμένα εξαρτήματα. Καλή ώρα, οι τροχοί.
Ένα σετ αυθεντικών ζαντών Campagnolo, περιτυλιγμένες από τα Pirelli Cinturato P7 πρώτης τοποθέτησης, εμφανίστηκαν στο eBay και η τιμή τους είναι τέτοια, που κοντράρει τις τιμές μεταχειρισμένων M3 E46 στη χώρα μας. Το χαρακτηριστικό σχέδιο των 16άρων ζαντών περιβάλλεται από ελαστικά 205/55 εμπρός και 225/55 πίσω, σε μια διάσταση που σήμερα δύσκολα συναντάς πλέον ακόμα και σε σουπερμίνι. Στα τέλη των 70’s, όμως, ήταν αρκετή για να συνδέει με το δρόμο ένα κεντρομήχανο κομψοτέχνημα 277 ίππων, με την κίνηση πίσω και τον εξακύλινδρο εν σειρά των 3.5 λίτρων που αργότερα έδωσε πνοή στην πρώτη M5.
Όπως βλέπουμε, η τετράδα δεν είναι ακριβώς καλοδιατηρημένη. Η σκόνη έχει καλύψει κάθε σπιθαμή ζαντών και ελαστικών, με τα δεύτερα να εμφανίζονται και αρκετά ξεραμένα. Δύσκολα ο κάτοχος μιας M1 θα τα επέλεγε για να τα βάλει στο αυτοκίνητό του, όμως οι ζάντες μοιάζουν να βρίσκονται σε λειτουργικότατη κατάσταση. Διαφορετικά, μπορούν να χρησιμεύσουν ως διακοσμητικά. Σε κάθε περίπτωση, η τιμή πραγματικά αποκαλύπτει πως αφορούν συλλεκτικό αυτοκίνητο (αλλά και το πόσο έχουν αρχίσει να ξεφεύγουν οι απαιτήσεις των πωλητών). Ολόκληρη η τετράδα στοιχίζει 18.700 δολάρια (18.750 ευρώ), την ώρα πάντως που έχουμε δει τη M1 να φτάνει μέχρι τις 800.000 ευρώ! Οπότε, συγκριτικά, τις λες και «χάρισμα».