Δεν πρόλαβε να παρουσιάσει το νέο R5 η Renault και ήδη, η ζήτηση από το αγοραστικό κοινό είναι τόσο μεγάλη ώστε προκαλεί τον πιο ευχάριστο πονοκέφαλο στους Γάλλους.
Το 5 E-Tech Electric αναμένεται να αρχίσει την εμπορική του καριέρα τον προσεχή Μάιο, με τιμή εκκίνησης περί τις 25.000 ευρώ στη Γαλλία – κόστος που θα του επιτρέψει να «ξύσει» τις περισσότερες προτάσεις του ανταγωνισμού. Με τόσο επιθετική τιμολογιακή πιλοτική δεν προκαλεί εντύπωση πως ο κόσμος το θέλει, ωστόσο η έκταση της αγάπης έφερε προ εκπλήξεως ακόμα και την ίδια, τη Renault. «Έχουμε μια λίστα αναμονής 50.000 ατόμων», δήλωσε στο Automotive News ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Fabrice Cambolive, για να συμπληρώσει: «Θα ανοίξουμε παραγγελίες τον Μάιο και θα αρχίσουμε να παραδίδουμε αυτοκίνητα τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο. Το πρόβλημα δεν είναι να δούμε αν έχουμε τους πελάτες – η πρόκληση είναι να έχουμε μια ομαλή αύξηση και να μπορέσουμε να κάνουμε τις πρώτες παραδόσεις μέχρι τον Οκτώβριο».
Ο Cambolive μάλιστα περιμένει πολλούς νέους πελάτες, που δεν είχαν ποτέ πριν αυτοκίνητο της Renault. Μεγάλο μέρος της επιτυχίας αποδίδεται στην ευρύτητα της γκάμας, όπου το νέο R5 προσφέρει 3 διαφορετικές εκδόσεις ισχύος και 2 επιλογές μπαταρίας. Ο ηλεκτροκινητήρας, που τοποθετεί στον και κινεί τον μπροστινό άξονα, ξεκινά από τα 95 άλογα και 215 Nm, προχωρά στα 120 άλογα/225 Nm και καταλήγει στους 150 ίππους και 245 Nm. Από πλευράς συστοιχιών τώρα, έχουμε μια 40 kWh και μια 52 kWh: η πρώτη εξασφαλίζει μέγιστη αυτονομία 300 χλμ., ενώ η δεύτερη 400 χλμ.