Ένα τρακαρισμένο αυτοκίνητο συνήθως έχει προκαθορισμένη μοίρα, ειδικά αν οι ζημιές είναι εκτεταμένες. Συνήθως η κατάληξη είναι μάντρα σκραπ, προκειμένου να συνεχίσει την πορεία του κομμάτια, ως ανταλλακτικά. Αυτό το Suzuki SX4, όμως, ήταν πολύ πιο τυχερό.
Το εμπρός μέρος όχι τόσο, καθώς η συμμετοχή του σε μετωπική σύγκρουση είχε ως αποτέλεσμα να διαλυθούν προφυλακτήρας, μετόπη, φανάρια, καπό, ψυγείο, να ανοίξουν οι αερόσακοι, να πάθουν ζημιές η ανάρτηση και το διαφορικό. Γενικά, μετά το τρακάρισμα, έμοιαζε έτοιμο για την πρέσα. Ευτυχώς για το ιαπωνικό crossover, ο ιδιοκτήτης του είχε διαφορετική άποψη. Όχι μόνο επέλεξε το δύσκολο δρόμο της επισκευής, αλλά τον χρησιμοποίησε ως μιας τάξης ευκαιρίας για βελτιωτικό project. Από τη στιγμή που ήδη έλειπαν τα περισσότερα μέρη του μπροστινού, η τοποθέτηση ενός σκληροπυρηνικού heavy duty προφυλακτήρα ήταν να σαν τον φώναζε.
Το SX4 πλέον δεν μπορείς να πεις ότι έχει καν προφυλακτήρα, καθώς η κατασκευή κουμπώνει απευθείας στο πλαίσιο και αποτελεί μέρος του. Φωτιστικά σώματα δεν υπάρχουν, παρά μόνο μπάρες και προβόλια LED. Καπό και φτερά επίσης δεν έχουν σχέση με αυτά της Suzuki, ενώ και οι αναρτήσεις είναι διαφορετικές. Αυξημένη απόσταση από το έδαφος, φαρδύτερα μετατρόχια, αποστάτες, προστατευτικές ποδιές, χωμάτινα ελαστικά Goodyear Wrangler (σε διάσταση 235/75 R15), ό,τι μπορεί να ζητήσει κανείς από ένα hardcore αυτοκίνητο σχεδιασμένο για εκτός δρόμου καταστάσεις. Στο εσωτερικό βρίσκουμε aftermarket ηχοσύστημα και infotainment, αλλά οι αερόσακοι δεν έχουν αντικατασταθεί.
Αλλαγές δεν βρίσκουμε ούτε κάτω από το καπό, όπου συναντάμε έναν ατμοσφαιρικό 2.0λιτρο 143 ίππων και 186 Nm (δεν ερχόταν στην Ελλάδα). Το αυτοκίνητο μάλιστα πωλείται, για όποιον θέλει το πιο μάχιμο SX4 που κυκλοφορεί, έναντι 6.500 δολαρίων (ούτε 6.000 ευρώ).