Η 4η γενιά Toyota Supra λογίζεται πια ως συλλεκτική, με αποτέλεσμα οι τιμές της να βρίσκονται στα ουράνια. Έχουμε δει για τί ποσά γίνονται αγοραπωλησίες MK4 στο εξωτερικό, με πολλές δημοπρασίες να «κλείνουν» πάνω από τις 100.000 ευρώ – δίχως φυσικά να λείπουν οι ακόμα ακριβότερες περιπτώσεις.
Όποιος έχει μια Supra MK4, λοιπόν, θα πρέπει να θεωρεί εαυτό ως νικητή λαχείου. Το μόνο που χρειάζεται είναι να τη συντηρεί και να φροντίζει για το κατάλληλο timing στη μεταπώληση. Ο κάτοχος της εν λόγω πράσινης ας πούμε, πέτυχε διάνα καθώς κατάφερε να την αποχωριστεί για 160.000 δολάρια (151.389 ευρώ) – κι αυτό παρότι διαθέτει το καθόλου εμπορικό 4άρι αυτόματο, αντί του περιζήτητου 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Όπως βλέπουμε το αυτοκίνητο έχει διατηρηθεί σχεδόν σε κατάσταση καινούργιου, όλα τα ανταλλακτικά είναι γνήσια, κάτω από το καπό φέρει τον 3.0λιτρο twinturbo 2JZ-GTE των 330 ίππων και το οδόμετρο αναγράφει 44.000 μίλια (70.156 χλμ.). Με άλλα λόγια, πληροί όλες τις προϋποθέσεις για να το «κοπανήσει» ο πωλητής στην τιμή ή να κάνει πάρτι στη δημοπρασία (όπως εδώ).
Το ακόμα πιο εντυπωσιακό, αλλά και χαρακτηριστική επίδειξη επιχειρείν, είναι το πόσα κατάφερε να κερδίσει από την πώληση της Supra. Μόλις πέρσι την είχε αγοράσει για 75.000 δολάρια (71.000 ευρώ). Ένα χρόνο μετά, και αφού προσέθεσε λίγα χιλιόμετρα στο κοντέρ, την πούλησε 85.000 δολάρια (80.460 ευρώ) πάνω! Πώς τα κατάφερε; Απλά, εκμεταλλεύτηκε τις ευεργετικές ιδιότητες του χρόνου στα κλασικά αυτοκίνητα. Όσο περνούν τα χρόνια, τόσο ανεβαίνει η αξία τους. Κι αν μέσα σε μόλις ένα έτος εκτοξεύεται κατά 110%, φανταστείτε τι θα γίνει σε 5 χρόνια…