Το VW Golf GTI θα μπορούσες να πεις ότι πάει «σφαίρα». Το συγκεκριμένο μπορεί να μην είναι τόσο γρήγορο, αλλά σίγουρα δεν καταλαβαίνει από σφαίρες. Υπεύθυνοι για αυτό οι Νοτιοαφρικανοί, της SVI Engineering.
Η εταιρία με έδρα το Γιοχάνεσμπουργκ ειδικεύεται στη δημιουργία θωρακισμένων αυτοκινήτων, με ειδίκευση στις λιμουζίνες και τα πολυτελή SUVs. Παρόλα αυτά, επειδή υπάρχουν πελάτες που δεν οδηγούν/μετακινούνται στο πίσω κάθισμα μόνο ναυαρχίδων, ετοίμασε ένα από τα ελάχιστα θωρακισμένα Golf GTI 8ης γενιάς στον κόσμο. Το λευκό GTI λαμβάνει θωράκιση επιπέδου B4+ (B7 το ανώτερο), αποτελούμενη από προστατευτικές πλάκες σε πόρτες, κολώνες και πίσω καθίσματα (στο χώρισμα με το χώρο αποσκευών), αλλά και ειδικά βαλλιστικά κρύσταλλα στα πλαϊνά παράθυρα (μόνο του οδηγού ανοίγει μέχρι τη μέση, τα υπόλοιπα φιξ) και τα παρμπρίζ. Το πακέτο ολοκληρώνεται από ραδιοεπικοινωνία, με την οποία μπορούν να μιλήσουν οι επιβάτες με όποιον βρίσκεται απ’ έξω.
Σύμφωνα με την Armormax, το αμάξωμα και τα παράθυρα του Golf GTI της αντέχουν βολές από πιστόλια, καραμπίνες και Καλάσνικοφ. Όπως είναι λογικό, η θωράκιση αυξάνει σημαντικά το βάρος του αυτοκινήτου -κατά 268 κιλά (1.769 στο σύνολο)- οπότε εξίσου αναμενόμενα δεν είναι το ίδιο γρήγορο με το απλό GTI. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά σίγουρα δεν θα επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 6,2 δλ. (με το 7άρι DSG, 6,4 δλ. με το 6άρι χειροκίνητο). H SVI Engineering, πάντως, δηλώνει πως το ίδιο πακέτο θωράκισης προσφέρεται και για το Golf R.
Όποιο Golf κι αν επιλέξουν οι ενδιαφερόμενοι, το κόστος της θωράκισης είναι το ίδιο (και υψηλό): 654.676 ραντ, ή 32.623 ευρώ.