Toyota υπάρχουν αρκετά με έφεση στις εκτός δρόμου δυνατότητες, προεξάρχοντος του Land Cruiser βεβαίως. Το Probox δεν διακρίνεται για το off roading του, αλλά το συγκεκριμένο όχι μόνο αποτελεί την εξαίρεση, αλλά δηλώνει θαυμαστής του Land Rover Defender!
To station wagon από την Ιαπωνία δέχεται τις περιποιήσεις της ESB Style, που βάζει νέο προφυλακτήρα και ημικυκλικά LED ημέρας στα φωτιστικά σώματα, μαζί με σκουρόχρωμο πλαίσιο, μιμούμενο το εμπρός μέρος του Defender. Το ίδιο κάνει και το «TFENDER» στη μάσκα, που αποτελεί μίξη των «Toyota» και «Defender», ενώ η προσοχή στη λεπτομέρεια δεν αφήνει εκτός ούτε την πίσω κολώνα, που επίσης θυμίζει την αντίστοιχη του βρετανικού SUV.
Δεδομένου ότι το Probox δεν είναι καν SUV, η ανάρτηση δεν θα μπορούσε να μείνει χωρίς αλλαγές. Για να φέρει σε Defender, ο Ιάπωνας βελτιωτής τοποθετεί κιτ ανύψωσης 30 ή 40 χλστ., που αυξάνει το έδαφος αναλόγως, ενώ δεν παραλείπει την αντικατάσταση των εργοστασιακών σιδερένιων ζαντών με μια τετράδα αλουμινένιες, εννοείται σε λευκό χρώμα και στην αγκάλη μεικτών ελαστικών.
Φωτογραφίες από το πίσω μέρος δεν έχουμε, ούτε γενικά άλλες εκτός αυτής που βλέπουμε. Το CLS Fox bodykit, όπως ονομάζεται το πακέτο, είναι συμβατό με όλα τα Toyota ProBox 160 προ και μετά facelift. Το μοντέλο λανσαρίστηκε το 2002 και δέχτηκε ανανέωση το 2014, αλλά επί της ουσίας μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο που βρίσκεται στην αγορά επί 20 χρόνια! Φώτο δεν έχουμε, αλλά έχουμε τιμές. Τα πάνελ του εμπρός μέρους (προφυλακτήρας και καπό) στοιχίζουν 90.000 γεν (634 ευρώ), τα νέα φανάρια 50.000 γεν (352 ευρώ), η ανάρτηση άλλες 50.000 γεν και μερικές ακόμα αλλαγές σε εσωτερικό και πίσω φανάρια ανεβάζουν το συνολικό κόστος της μετατροπής στις 326.000 γεν (2.295 ευρώ).