Η «ανάσταση» της Lancia δεν είναι πια ελπίδα ή ρομαντικός ευσεβής πόθος. Πλέον, μιλάμε για επίσημο γεγονός! Η Stellantis έχει ήδη κάνει τις απαραίτητες διεργασίες, ενώ η ιστορική φίρμα του Τορίνο ανακοίνωσε πριν λίγες ημέρες την επιστροφή της Delta. Το έναυσμα της αναγέννησης όμως, θα δοθεί από τη μεριά των SUV.
Απολύτως λογικό, καθότι μιλάμε για τη δημοφιλέστερη αγορά παγκοσμίως. Αν κάποιος μαζικός κατασκευαστής αποσκοπεί σε κερδοφορία, η εκπροσώπηση σε τουλάχιστον μια κατηγορία crossover είναι επιτακτική. Οι Ιταλοί το ξέρουν και εξελίσσουν το πρώτο SUV της Ιστορίας τους, με τον David Obendorfer να μας δίνει μια ιδέα του πώς θα μπορούσε να μοιάζει. Ο ψηφιακός σχεδιαστής εμπνεύστηκε από την Beta Montecarlo, προσαρμόζοντας τις γραμμές του κεντρομήχανου κουπέ στην SUV σιλουέτα και τις σύγχρονες επιταγές του ντιζάιν.
Οι άβαφοι προφυλακτήρες αποτίνουν φόρο τιμής στη Montecarlo, ταιριάζοντας παράλληλα με τα περιπετειώδη χαρακτηριστικά που καλείται να φέρει ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας. Εξίσου ταιριαστά και τα εμπρός φανάρια, με LED ημέρας πλέον, ενώ τα πίσω μοιάζουν παρμένα από το DS 3 Crossback. Μια σύνδεση που μόνο τυχαία δεν είναι, καθώς ο Obendorfer οραματίζεται το crossover μοντέλο της Lancia στην πλατφόρμα CMP- την ίδια με το DS δηλαδή, αλλά και πολλών ακόμα μοντέλων του Groupe PSA.
Το πραγματικό αυτοκίνητο, ωστόσο, θα βασιστεί στο πάτωμα STLA Medium και θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο, στα πλαίσια της ηλεκτροποίησης ολόκληρης της εταιρίας από το 2026 κι έπειτα. Την ίδια χρονιά περιμένουμε και το SUV της Lancia.