Τα Genesis δεν έχουμε συνηθίσει να τα βλέπουμε στα βουνά. Τα GV70 και GV80 κάνουν καμιά βόλτα σε χωματόδρομους ή δάση όταν λανσάρεται κάποια έκδοση, αλλά καθαρά σκληροτράχηλες εικόνες δεν βλέπουμε από Genesis. Εκτός κι αν μιλάμε για το GV80 Desert Edition, που μάλιστα πήγε στα χέρια ενός θρύλου της Formula 1 και στοχεύει στο Ντακάρ.
Το πιο off road SUV των Κορεατών αποτελεί προνόμιο της αραβικής αγοράς, με το πρώτο να παραδίδεται στον Jacky Ickx σε αντιπροσωπεία της Genesis, στο Ριάντ. Ο Βέλγος 8άκις νικητής GP και 124 φορές συμμετέχων σε τέτοιο, κατά τη διάρκεια των 60’s και 70’s (1966-1979 στην ενεργό δράση), παρέλαβε το GV80 Desert Edition και το έντυσε με την υπογραφή του, καθιστώντας το αυτομάτως συλλεκτικό. Το GV80 Desert Edition ξεχωρίζει χάρη στη νέα ανάρτηση, τα αμιγώς χωμάτινα ελαστικά, τις ειδικά σχεδιασμένες 18άρες ζάντες για να αντέχουν στις κακουχίες του βουνού (πέτρες, χαλίκια, κλαδιά κλπ), τις προστατευτικές ποδιές εμπρός-πίσω και τη σχάρα οροφής, που μπορεί να φιλοξενήσει μπιτόνια/σκάλες/φτυάρια/εργαλειοθήκες, μαζί με τη μπάρα LED.
Κάτω από το καπό του Desert Edition δεν ανακοινώνεται τί φωλιάζει, αλλά στην Ευρώπη το GV70 έρχεται με δυο κινητήρες. Την πετρελαιοκίνηση εκπροσωπεί ο 2.2 ντίζελ των 210 ίππων στις 3.800 σ.α.λ. και 441 Nm στις 1.750-2.750 σ.α.λ., ενώ η αμόλυβδη εκφράζεται μέσα από τον 2.5 T-GDI των 304 ίππων στις 5.800 σ.α.λ. και 422 Nm στις 1.650-4.000 σ.α.λ. Το «αρματωμένο» Genesis μάλιστα είναι πολύ πιθανό να λάβει μέρος και στο επερχόμενο Ράλλυ Ντακάρ, σε αγωνιστική παραλλαγή.