Τρομερά περιπολικά έχουμε πια πάλι και στη χώρα μας. Πέρα από τη γνωστή Porsche Cayenne που συλλέγει διπλώματα στην παραλιακή, υπάρχει μια BMW Z4 (βελτιωμένη κιόλας), αναφορές κάνουν λόγο για Hyundai i30 N με φορεσιά της ΕΛ.ΑΣ., παλιότερα κυκλοφορούσε Mitsubishi Evo X. Γενικότερα, γίνεται δουλίτσα στα γκαράζ της ΓΑΔΑ. Ντουμπάι όμως, δεν πρόκειται να γίνουμε ποτέ. Εκεί όχι μόνο έχουν Ferrari Purosangue για περιπολίες, αλλά δεν τους κάνει η εργοστασιακή. Παίρνουν το «νταμάρι» της Mansory!
Η αστυνομία του Ντουμπάι, που έχει μέχρι Bugatti Veyron στο στόλο της, προσέθεσε στις επιλογές των υπαλλήλων της το ιταλικό SUV, αλλά με τις περιποιήσεις του Γερμανού βελτιωτή. Μιλάμε για μια κατασκευή «πνιγμένη» στις αεροτομές, τους αεραγωγούς (κανονικούς και ψεύτικους) και τα αεροδυναμικά βοηθήματα, θυμίζοντας περισσότερο αυτοκίνητο που ξεπήδησε από κάποιο παλιότερο Need For Speed, παρά Ferrari. Το αμάξωμα είναι φουσκωμένο και οι ζάντες φτάνουν τις 22 ίντσες μπροστά-23 πίσω, ενώ η χαμηλωμένη ανάρτηση φροντίζει να εκμηδενίσει τις όποιες εκτός δρόμου δυνατότητες είχαν απομείνει. Highlights, φυσικά, δεν είναι άλλα από τις προσθήκες στα πίσω φτερά με τους ψευδο-αεραγωγούς, τα διπλά spoiler πίσω, συνοδευόμενα από έναν εξίσου κραυγαλέο διαχύτη.
Κάτω από το φεστιβάλ «κιτς», οι Γερμανοί επιφυλάσσουν ιδιαίτερα ευχάριστες εκπλήξεις. Ο ατμοσφαιρικός 6.5 V12 αποκτά καινούργια εξάτμιση και επαναπρογραμματισμένο εγκέφαλο, φτάνοντας αισίως τα 750 άλογα και 730 Nm (από 725 ίππους και 716 Nm του εργοστασίου). Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά κατά πάσα πιθανότητα δεν απέχουν από τα 3,3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 10,6 δλ. για το 0-200 χλμ./ώρα. Βασικά, η δεύτερη μέτρηση μπορεί να είναι χειρότερη στη βελτιωμένη Purosangue, όπως και η τελική (310 χλμ./ώρα η εργοστασιακή), λόγω αεροδυναμικής.
































