Οι δασμοί της κυβέρνησης Τραμπ έχουν προκαλέσει παγκόσμια κρίση πανικού στις αγορές, αν και τις τελευταίες δυο εβδομάδες έχει επέλθει μια σχετική (προσωρινή;) ηρεμία. Η βιομηχανία αναζητά λύσεις, εναλλακτικές, οτιδήποτε βιώσιμο μπορεί να αντιμετωπίσει το «μπλόκο» που έχουν στήσει οι Ηνωμένες Πολιτείες στα εισαγόμενα προϊόντα, από Ευρώπη και Κίνα πρωτίστως. Η Volvo, ή για την ακρίβεια η όμορη Polestar, φαίνεται πως βρήκε διαφυγή, μέσω Κορέας.
Παρότι οι Polestar και Volvo εδρεύουν στο Γκέτεμποργκ, τα αυτοκίνητά τους κατασκευάζονται επί το πλείστο στην έδρα της μητρικής Geely, ήτοι την Κίνα. Και στη Σουηδία να κατασκευάζονταν, πάλι θα είχαν δασμούς. Απλά τώρα, επιβαρύνονται με πολύ περισσότερους. Σουηδοί και Κινέζοι, λοιπόν, βρήκαν τη λύση, σε αγαστή συνεργασία με τους Κορεάτες. Το Νοέμβριο του 2023 είχε ανακοινωθεί μια σημαντική συμφωνία, μεταξύ της Geely και της Renault Korea Motors, που μεταξύ άλλων περιλάμβανε την έναρξη παραγωγής του Polestar 4 στο Μπουσάν, μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του 2025. Αυτή η ώρα ήρθε, και στην πιο κατάλληλη στιγμή. Η εξαγωγή του Polestar στην Αμερική από την Κορέα λειτουργεί σαν το καλύτερο βάλσαμο, αποφεύγοντας έτσι τους εξουθενωτικούς δασμούς που έχουν παραλύσει το εμπόριο Κίνας-ΗΠΑ.
Χάρη σε αυτήν τη στρατηγική, το Polestar 4 διατηρεί τον τιμοκατάλογό του αμετάβλητο, με μια αξιοσημείωτη εξαίρεση. Συγκεκριμένα, οι εκδόσεις με κίνηση στους πίσω τροχούς, τα οποία προηγουμένως ξεκινούσαν από 54.900 δολάρια (47.680 ευρώ), τώρα περιλαμβάνουν το πακέτο Pilot Pack των 1.500 δολαρίων ως στάνταρ. Κάτι που φαινομενικά κάνει το Polestar 4 RWD να μοιάζει ακριβότερο, εκκινώντας πλέον από τις 56.400 δολάρια (49.130 ευρώ),αλλά χωρίς πρακτικά να είναι. Το αντίθετο μάλιστα. Προσφέρει τους 272 ίππους και τα 343 Nm, 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ., μαζί με τη μπαταρία των 100 kWh και τα 482 χλμ. αυτονομίας (βάσει EPA), συνοδεία πλουσιότερου εξοπλισμού










































