Τα τετρακίνητα SUVs (γιατί υπάρχουν και τα δικίνητα) και πολύ περισσότερο τα παραδοσιακά 4×4, αισθάνονται σαν στο σπίτι τους όταν χιονίζει. Η καλύτερη περίοδος για παιχνίδι (και για να πουλάνε έξτρα «μούρη»), όμως πόσα μπορούν να ισχυριστούν πως είναι στην κυριολεξία εκχιονιστικά; Αυτό το Suzuki Jimny όχι απλά μπορεί, αλλά έχει και αλατιέρα στο πίσω μέρος!
Το Jimny-γκρέιντερ μάς έρχεται από τη Γερμανία, όπου χρειάζονται διαρκώς οχήματα του είδους. Βέβαια με τα προβλήματα που έχουμε στην Αττική όποτε κάνει πως χιονίζει, θα αποτελούσε μια πρώτης τάξεως λύση για το γκαράζ καθενός εξ ημών. Το αυτοκίνητο είναι κατά βάση ένα κανονικό Jimny, με τη διαφορά ότι μπροστά έχει «κουτάλα» και πίσω αλατιέρα. Όχι και λίγο, φυσικά, καθώς αμφότερες ελέγχονται από τον οδηγό μέσω ειδικών λεβιέδων και διακοπτών στο εσωτερικό. Πίσω μάλιστα υπάρχει πλήρες σετ καθαρισμού, με φτυάρια και σκούπες, ενώ μπροστά βλέπουμε την έξτρα μπάρα LED στο καπό.
Ο στάνταρ εκχιονιστήρας είναι στα 1,6 μέτρα, ωστόσο αυτό που βλέπουμε είναι το κορυφαίο των 2 μέτρων πλάτους. Εναλλακτικά, υπάρχει και η μέση λύση των 180 εκατοστών. Μηχανικά δεν συναντάμε αλλαγές σε σχέση με το κανονικό Jimny, κάτι που σημαίνει ότι o 1.500άρης τετρακύλινδρος VVT παραμένει στα 102 άλογα και τα 134 Nm, με την κίνηση να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος AllGrip και βοηθητικού κιβωτίου. Τα χιονολάστιχα και οι ανθεκτικές σιδερένιες ζάντες είναι στάνταρ, ωστόσο άλλες διαφοροποιήσεις σε ανάρτηση και σασί δεν υφίστανται, δείγμα του πόσο μασίφ είναι από το εργοστάσιο ο «Τζίμης».
Τεράστιες αλλαγές, αντίθετα, παρατηρούνται στην τιμή. Εννοείται ότι δεν γινόταν να κοστίζει το ίδιο με τόσες μετατροπές, αλλά οι 60.233 ευρώ που απαιτούνται για την αγορά του μάλλον ξεπερνούν το όριο της υπερβολής.