Ο μεγαλύτερος φόβος των υπεραυτοκινήτων και των χαμηλωμένων sportscars, δεν είναι άλλος από τις λακκούβες και τα σαμάρια. Η μικρή απόσταση από το έδαφος και η διαμόρφωση των προφυλακτήρων μπροστά (βλέπε splitter) είναι σαν να προσκαλούν χτυπήματα και γδαρσίματα, την ίδια ώρα φυσικά που καραδοκούν πολύ χειρότερες καταστάσεις για τα μηχανικά μέρη. Κάρτερ και διαφορικά είναι τα πρώτα που την «πληρώνουν», αλλά όχι σε αυτό το Audi R8.
Πρώτης γενιάς μοντέλο, με τον ατμοσφαιρικό 4.2 V8 στο κέντρο και έμπνευση από την πολύ μεταγενέστερη Lamborghini Huracan Sterrato, πρόκειται για ένα από τα πιο ατρόμητα supercars που κυκλοφορούν. Χάρις στη νέα ανάρτηση, αποτελούμενη από κιτ ανύψωσης 5,1 εκατοστών και αμορτισέρ Bilstein, τις ειδικές για off roading ζάντες και τις προστατευτικές ποδιές, το R8 πλέον όχι μόνο δεν έχει πρόβλημα να περνάει «αέρα» από κακοσχεδιασμένα οδοστρώματα, αλλά βγαίνει και με άνεση στο χώμα! Κάνει και τα άλματά του όπως βλέπουμε, έχοντας παράλληλα ένα ιδιαίτερα πετυχημένο σκληροτράχηλο παρουσιαστικό (και χρηστικό στα δύσκολα), με το bullbar μπροστά, τους έξτρα προβολείς LED, τη σχάρα οροφής και τα μεικτά ελαστικά.
Ο προφυλακτήρας πίσω απουσιάζει μεν, αλλά όχι υπό το φόβο σπασίματος σε κάποια κοτρόνα. Απλά ο κάτοχος του R8 ήθελε να φαίνεται η νέα εξάτμιση, η οποία σε συνδυασμό με τον επαναπρογραμματισμένο εγκέφαλο ανεβάζει την απόδοση. Δεν αναφέρεται πόσο, αλλά σίγουρα παραπάνω από τα 430 άλογα (στις 7.900 σ.α.λ.) και τα 430 Nm του εργοστασιακού, όπως διαμορφώνεται η ισχύς στo R8 MK1 μετά το facelift του 2012 (του 2014 το συγκεκριμένο). Ένα απολαυστικό 6άρι χειροκίνητο αναλαμβάνει τη συνεργασία με το σύστημα τετρακίνησης Quattro, χαρίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα στα 4,6 δλ. και τελική 302 χλμ./ώρα (εργοστασιακά πάντα).
Το αυτοκίνητο μάλιστα δημοπρατείται, έχοντας σχεδόν 90.000 χλμ. (89.976, ή 55.909 μίλια) στο κοντέρ. Προς το παρόν η ανώτερη τιμή διαμορφώνεται στις 20.147 δολάρια (18.684 ευρώ), αλλά με 5 μέρες να απομένουν για την ολοκλήρωση της διαδικασίας σίγουρα θα πάει υψηλότερα.