Το Ford Ranger μπορεί να είναι ένα από τα ικανότερα αυτοκίνητα εκτός δρόμου, όπως και ένα από τα πιο επιβλητικά σε εμφάνιση, αλλά πάντα υπάρχει κόσμος που θέλει παραπάνω. Στην προκειμένη, μέχρι παραπάνω άξονες και τροχούς, συν το μπόνους της… McLaren.
Το 6τροχο pick up των φωτογραφιών μας έρχεται από τη Μεγάλη Βρετανία, και συγκεκριμένα τη Ricardo. Την ίδια εταιρία, δηλαδή, που κατασκευάζει τους κινητήρες των Artura, GT, 540C, 750S κι όλων των υπερκατασκευών από το Γουόκινγκ! Πώς βρέθηκαν με ένα τριαξονικό Ranger στα χέρια τους; Κατόπιν παραγγελίας των ενόπλων δυνάμεων, αρχικά της Μεγάλης Βρετανίας. Το Ranger ΗΕΧ προορίζεται για σώματα ασφαλείας (κυρίως στρατό ξηράς) σε όλο τον πλανήτη, φιλοξενώντας πλέον και ηλεκτροκινητήρα! Συμπτωματικά οι Άγγλοι παρουσίασαν το HEX μαζί με το κανονικό PHEV Ranger, αν και εδώ η αρχή λειτουργίας είναι τελείως διαφορετική.
Το ηλεκτρικό μοτέρ χρησιμοποιείται για την κίνηση των 4 πίσω τροχών, λειτουργώντας επικουρικά στο έργο του 3.0 V6 EcoBlue των 240 ίππων και 600 Nm. Αναλόγως επιλογής του πελάτη, η δύναμη του ηλεκτροκινητήρα μπορεί να φτάσει έως τους 285 ίππους. Στην κορυφαία του εκδοχή, δηλαδή, το Ranger HEX δίνει συνδυαστικά στο δεξί πεντάλ πάνω από 520 άλογα. Η μπαταρία (άγνωστης χωρητικότητας) φορτίζει είτε μέσω ανάκτησης ενέργειας, είτε μέσω σύνδεσης σε πρίζα. Οι πίσω αναρτήσεις είναι διαφορετικές και ενισχυμένες συγκριτικά με το κανονικό Ranger, επιτρέποντας στην εκτίναξη του μέγιστου ωφέλιμου φορτίου σχεδόν κατά 3 τόνους! Εκεί που το Ranger Wildtrak μπορεί να σηκώσει μέχρι 1.000 κιλά στην καρότσα, το 6τροχο φτάνει τα 3.800!
Τα αξεσουάρ (που αφορούν και το τετράτροχο Ranger) περιλαμβάνουν θηριώδες bullbar που εκτείνεται μέχρι το πλάι, σχάρες οροφής, heavy duty προφυλακτήρες κι ούτω καθεξής. Τιμή δεν ανακοινώνεται ούτε για αυτά, ούτε για το Ranger HEX. Πληροφορίες, ωστόσο, αναφέρουν πως μιλάμε για τουλάχιστον 100.000 λίρες (115.081 ευρώ).