Το Nissan GT-R αποτελεί πόθο για πολλούς εξ ημών. Για κάποιους διακαή, για κάποιους άλλους ευσεβή, για λίγους και εκλεκτούς πραγματοποιήσιμο. Σε αυτό το τελευταίο πολλαπλασιάζονται οι παρουσίες, όταν προκύπτουν μεταχειρισμένοι «Godzilla» στις 32.000 ευρώ.
Σε αυτά τα λεφτά πλέον, αγοράζεις -πλην εξαιρέσεων- μικρομεσαίο χάτσμπακ και καλοεξοπλισμένο B-SUV. Οπότε GT-R στο 30άρι, φαντάζει σαν το «Μεγάλο Παζάρι». Τί ξέρουμε για τα μεταχειρισμένα που φαίνονται πολύ καλά για να είναι αληθινά; Αυτό ακριβώς: ότι δεν είναι. Σε τέτοιες περιπτώσεις πάντα υπάρχει λάκκος κάτω από τη φάβα. Το θέμα επαφίεται στο βάθος του, αλλά και το πόσο καλά κρυμμένος είναι. GT-R στα 30 κάτι χιλιάρικα, όσο κι αν είναι παλιάς χρονολογίας ή/και φορτωμένο με χιλιόμετρα, απλά δεν βρίσκεις υπό κανονικές συνθήκες. Αρά με τη μία μπαίνεις στο κλίμα, ιδίως όταν έχει την εικόνα του συγκεκριμένου.
Το ανθρακί R35 που μας προβληματίζει, ανήκει στις πρώτες «φουρνιές» του 2009. Εκείνες με τα 485 άλογα από τον 3.8 V6 twinturbo, δηλαδή, για να κατατοπιστούμε καλύτερα. Το οδόμετρο αναφέρει 93.000 μίλια, που ισοδυναμούν σε περίπου 150.000 χλμ., άρα μπόλικα για το χαρακτήρα του μοντέλου. Λαμβάνοντας αυτόν (το χαρακτήρα, δηλαδή) υπόψη, αλλά και βλέποντας το βελτιωμένο ποιόν του συγκεκριμένου, συμπεραίνουμε πως τα περισσότερα μάλλον έχουν γίνει «στα κόκκινα». Μαζεύονται λόγοι για τη χαμηλή τιμή, ωστόσο και πάλι τόσο κάτω δεν δικαιολογείται. Μέχρι που έρχονται οι αποκαλύψεις.
Ο κινητήρας μετά βίας λειτουργεί, απαιτώντας ολικό rebuild για να επανέλθει σε νορμάλ κατάσταση. Φρεσκάρισμα θέλει και το αμάξωμα, το οποίο έχει ντυθεί σε μια -μάλλον αποτυχημένη- διχρωμία ασημί και μαύρου, με το εμπρός μέρος να είναι (και καλά) ματ και το πίσω γυαλιστερό. Ανάμεσα στα πίσω καθίσματα χάσκει μια τρύπα, που σχεδιάστηκε για να φιλοξενήσει subwoofer 10 ιντσών, ενώ η ανάρτηση διαθέτει απλά ελατήρια χαμηλώματος (δεν είναι coilover kit). H αγγελία εμφανίζεται ειλικρινής και αναφέρει πως το αυτοκίνητο είναι τρακαρισμένο, έπειτα από χτύπημα σε χαντάκι που άνοιξε τον αερόσακο οδηγό και προκάλεσε διαρροή λαδιών.
Συνεπώς στις 34.000 δολάρια (32.300 ευρώ) που απαιτούνται για την αγορά του, υπολογίστε κοντά άλλα 20.000 -στην καλύτερη- για επισκευές.