H Testarossa συνιστά μια από τις πιο δημοφιλείς και σημαντικές Ferrari, ούσα από τις τελευταίες κατασκευές του Μαρανέλο με επίπεδο κινητήρα. Η συμμετοχή της στη σειρά «Miami Vice», τη δεκαετία του 80, τη μετέτρεψε σε τηλεοπτικό cult icon και την ανέδειξε ως τη δημοφιλέστερη Ferrari στην εποχή της, όμως η Testarossa δεν ήταν μόνο σταριλίκι. Όταν παρουσιάστηκε, το 1984, αποτελούσε την ισχυρότερη Ferrari παραγωγής όλων των εποχών.
Φυσικά, το όνομα το έφτιαξε μέσα από τις βόλτες της στο Μαϊάμι και τον Sonny Crockett (κατά κόσμον Don Johnson) πίσω από το τιμόνι. Η λευκή Testarossa κατόρθωσε να μπει στο ίδιο τηλεοπτικό/κινηματογραφικό Πάνθεο με τον «KITT», το DeLorean από την «Επιστροφή στο Μέλλον», τον «General Lee» και την Aston Martin DB5 του James Bond. Κόντρα στην εικόνα και τον ίδιο το ρόλο της, όμως, η 12κύλινδρη boxer Ferrari δεν ξεκίνησε υπό τις καλύτερες συνθήκες την καριέρα της. Για την ακρίβεια, η συμμετοχή της στη σειρά του NBC ήρθε μετά από δικαστική διαμάχη!
Στις πρώτες δυο σεζόν (1984 και 1985), «Οι Σκληροί του Μαϊάμι» κυνηγούσαν το εμπόριο ναρκωτικών με μια μαύρη Daytona 365 GTS/4. Η οποία, ωστόσο, δεν ήταν αυθεντικό τέκνο του Μαρανέλο, αλλά ρέπλικα βασισμένη στην Corvette C3. Η Ferrari από τότε κρατούσε στάση μηδενικής ανοχής σε ζητήματα image και πνευματικών δικαιωμάτων, οπότε με το που ενημερώθηκε για τις ιμιτασιόν Daytona προχώρησε σε αγωγή. Κατά συνέπεια, το αυτοκίνητο έμεινε στη σειρά μέχρι την πρεμιέρα της τρίτης σεζόν, όπου και «ανατινάχτηκε». Βέβαια κάποια αλλοπρόσαλλα ζητήματα μοντάζ την ξαναεμφάνισαν στο έκτο επεισόδιο της χρονιάς, δίχως εξήγηση.
Οι Ιταλοί, πάντως, δεν μπορούσαν να παραβλέψουν τη δυναμική της σειράς. Η τηλεθέαση ήταν υψηλότατη, καθιστώντας το «Miami Vice» ως μιας πρώτης τάξης διαφήμιση για το ισχυρότερο μοντέλο που είχαν παρουσιάσει μέχρι τότε: την Testarossa. Παρά τη νομική διένεξη, Ferrari και Universal δεν άργησαν να συμφιλιωθούν, με την πρώτη να δωρίζει δυο ολοκαίνουργιες Testarossa το 1986. Αλλά σε εντελώς διαφορετική μορφή από ό,τι αγαπήσαμε την εμβληματική Ferrari.
Τα αυτοκίνητα αρχικά ήταν μαύρα, σε συνέχεια του χρώματος των ρέπλικα Daytona. Επειδή τα περισσότερα γυρίσματα γίνονταν μετά το πέρας της δύσης, αποφασίστηκε να αλλάξουν σε λευκό για να μην φαίνονται σκοτεινά τα πλάνα. Και κάπως έτσι, η Testarossa έβαλε τα πασίγνωστα άσπρα της.
Με το τέλος της σειράς, το 1990, οι δυο Ferrari ξεκίνησαν περιοδεία σε γκαράζ συλλεκτών. Οι σημερινοί ιδιοκτήτες της υπ’ αριθμόν 063631 προσπάθησαν να την πουλήσουν για πάνω από 1 εκατομμύριο δολάρια, αλλά δεν τους βγήκε. Η έτερη «σκληρή» Testarossa, υπ’ αριθμόν 063259, τα κατάφερε καλύτερα, αλλάζοντας χέρια μόλις πρόσφατα.
Σε διάστημα 35 ετών δεν έχει κάνει ούτε 10.000 χλμ. (9.977 χλμ. στο κοντέρ) και είναι τόσο εμφατικά διατηρημένη σε εργοστασιακή κατάσταση, ώστε ακόμα φοράει τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης! Το αντίτιμο της αγοράς δεν ανακοινώνεται, αλλά τουλάχιστον είναι παρήγορο να ξέρουμε πως και οι δύο τηλεοπτικές Testarossa έχουν επιβιώσει.