To 205 είναι ένα από τα πιο ιστορικά/θρυλικά αυτοκίνητα της Peugeot, από όποια πλευρά κι αν το παρατηρήσει κάποιος. Από εμπορικής, πολιτισμικής (βλέπε 205 GTI και επίδραση στα hot hatches), αλλά και αγωνιστικής, καθώς μέσω αυτού οι Γάλλοι κατάφεραν να σπάσουν το «μπλοκ» των Audi Quattro.
Για να το καταφέρουν, δημιούργησαν το T16. Μια κατασκευή που θύμιζε 205, όμως στην ουσία ήταν ένα εστιασμένο supercar. Ως βάση χρησιμοποιήθηκε το GTI, όμως το T16 κατασκευάστηκε με γνώμονα τις νίκες στο ανεπανάληπτο Group B. Το αμάξωμα ήταν εντελώς διαφορετικό, θυμίζοντας τα κανονικά 205 μόνο στα φανάρια και τα σήματα της Peugeot, όμως η μεγαλύτερη διαφορά εντοπιζόταν κάτω από αυτό. Εκεί που το GTI είχε τον ατμοσφαιρικό 1.6 ή 1.9 λίτρων και την κίνηση μπροστά, το T16 χρησιμοποιούσε έναν υπερτροφοδοτούμενο 1.775 κ.εκ. τοποθετημένο στο κέντρο, σε συνδυασμό με σύστημα τετρακίνησης.
Η απόδοση των 200 ίππων στις 6.750 σ.α.λ. και 255 Nm στις 4.000 σ.α.λ., συνδυαζόμενη με το χαμηλό βάρος των 1.100 κιλών, το 5άρι χειροκίνητο και την τετρακίνηση εξασφάλιζαν επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6 δλ. και τελική 211 χλμ./ώρα. Αριθμοί αδιανόητοι για 205 , αλλά και γενικά για αυτοκίνητο που δεν έφερε σήματα Ferrari ή Porsche το 1984.
Οι ανάγκες της homologation επέβαλαν την κατασκευή 200 κομματιών, με τους Γάλλους να φτιάχνουν τελικά 219, εκ των οποίων μόλις 4 βάφτηκαν στο λευκό χρώμα των φωτογραφιών. Όλα για σημαίνοντα πρόσωπα: ένα για τον τότε αγωνιστικό διευθυντή της Peugeot Talbot Sport, Jean Todt, ένα για τον αρχιμηχανικό της ομάδας, André de Cortanze, άλλο ένα για τον πιλότο της Formula 1, Didier Pironi, και το τελευταίο για τον CEO της εταιρίας, Jean Boillot. Αυτό που βλέπουμε και δημοπρατείται από την Aguttes On Wheels, πιστεύεται ότι είναι αυτό του Jean Todt.
Είναι το υπ’ αριθμόν 33 και διαθέτει ελαφρώς ενισχυμένο μοτέρ, στα 230 άλογα. Πέρασε πρόσφατα από σέρβις, όπου αντικαταστάθηκαν η αντλία βενζίνης και ο ιμάντας χρονισμού, ενώ νέα είναι και τα ελαστικά Michelin TRX tires. Η κατάσταση δεν επιδέχεται κριτικής, με το κοντέρ να αναγράφει 9.972 χλμ. και να ετοιμάζει ρεκόρ τιμής. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, το λευκό 205 Τ16 θα πωληθεί για ένα αντίτιμο μεταξύ 350 και 400.000 ευρώ, κάτι που θέσει ιστορικά στάνταρ κοστολόγησης για το εν λόγω μοντέλο.