«Θησαυρός» Koenigsegg Jesko με χρυσό 24 καρατίων

Τα Koenigsegg δεν χρειάζονται μεγάλη προσπάθεια για να ξεχωρίζουν στο δρόμο ή την πίστα. Είναι που είναι σπάνια, συνοδεύονται και από ασύλληπτες επιδόσεις. Συν τοις άλλοις, έχουν και μερικές απίστευτες ειδικές εκδόσεις και one-off να δημιουργούν πλείστες περισσότερες εντυπώσεις. Το εν λόγω full carbon Jesko, με πινελιές χρυσού 24 καρατίων μάλιστα, είναι μια τέτοια εξέχουσα περίπτωση.

Όπως βλέπουμε, το συγκεκριμένο Jesko είναι κατάμαυρο με χρυσαφί λεπτομέρειες. Εκ πρώτης όψεως μοιάζει να βγήκε από τις εγκαταστάσεις της Manhart, όμως μια δεύτερη ματιά αποκαλύπτει το ανθρακονημάτινο και χρυσό μεγαλείο του σουηδικού hypercar. Κάθε πάνελ του αμαξώματος αποτελείται από «γυμνό» ανθρακόνημα, με μια επίστρωση που φαίνεται σαν να έχει χρυσαφί νιφάδες. Κάτι που εν τέλει όχι μόνο έχει, αλλά ούτε καν απλά «χρυσαφί». Κανονικότατα flakes χρυσού ντύνουν το αμάξωμα αυτού του Jeskou, μαζί με γεμάτα φύλλα και ενθέσεις στα αεροδυναμικά βοηθήματα, το πλάι της οροφής, τις ζάντες και τις δαγκάνες των φρένων. Βασικά, ό,τι βλέπουμε σε χρυσαφί χρώμα είναι 24άρης χρυσός, περιλαμβανομένων πολλών στοιχείων στην καμπίνα!

Στο μηχανικό σκέλος δεν υπάρχουν αλλαγές, οπότε έχουμε να κάνουμε με την Attack εκδοχή του ταχύτατου Koenigsegg («Attack» εστί αεροδυναμική και ανάρτηση προσανατολισμένα στην πίστα, αντί της τελικής ταχύτητας) με τον 5.0 V8 twinturbo να παράγει 1.625 ίππους και 1.500 Nm ροπής, όταν χρησιμοποιείται βιοαιθανόλη E85 (1.300 άλογα με 100άρα βενζίνη). H επιτάχυνση σταματά στα 483 χλμ./ώρα, αφού πρώτα έχει κάνει 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 2,5 δλ. και ένα 80-180 χλμ./ώρα σε μόλις 3,1 δλ.

H παραγωγή του Jesko θα περιοριστεί στα 125 κομμάτια, με την τιμή να τοποθετείται γύρω στα 3 εκατομμύρια ευρώ πριν αρχίσουν να μπαίνουν έξτρα. Το συγκεκριμένο, τώρα, αναμενόμενα θέλει το κατιτίς παραπάνω, λόγω και όλου αυτού του χρυσού. Στα 5 εκατ. ευρώ τοποθετείται το τιμολόγιο και στο Ντουμπάι η έδρα του, καθώς εκεί διαμένει ο πάμπλουτος ιδιοκτήτης του.

Get it on Google Play Download on the App Store