Μια συγκλονιστική συλλογή από JDM θεότητες των 90’s βγαίνει σε δημοπρασία, με τον πόλεμο «χτυπημάτων» και τα «τσουβάλια» χρημάτων για την απόκτησή τους να είναι δεδομένα.
Η νοσταλγική ομήγυρης αποτελείται από 11 αμαξάρες, χρονολογίας 1990-1996. Η «χρυσή εποχή» της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, δηλαδή, γεμάτη rally replicas και τετράτροχα που έβαζαν πάνω από όλα την ικανοποίηση του οδηγού. Η συλλογή ανοίγει με ένα Nissan Sunny GTi-R Nismo του 1990 και μόλις 4.700 χλμ., που παλιότερα άνηκε στον διευθύνοντα σύμβουλο της Nismo. Ένα σπάνιο Mazda Autozam AZ-1 του 1992 και 72.000 χλμ. θα του κάνει παρέα, ακολουθούμενο από ένα ακόμα σπανιότερο Honda NSX-R. Μόλις 483 κατασκευάστηκαν, αποκλειστικά για την αγορά της Ιαπωνίας, με το συγκεκριμένο να μας έρχεται από το 1993 και με 60.500 χλμ.
Η πιο δυσεύρετη και ακριβοθώρητη παρουσία αντικατοπτρίζεται σε ένα εκ των μόλις 63 Nissan Skyline R32 GT-R V-Spec II N1, με λιγότερα από 8.000 χλμ. Συνοδεύεται από μια Toyota Supra RZ του 1994, ένα Subaru Impreza STI Wagon επίσης του 1994 με 56.700 χλμ. , ένα Mitsubishi Lancer Evolution II GSR του 1994 με κάτω από 15.000 χλμ. και ένα Nissan Skyline R33 σε Midnight Purple απόχρωση, με 20.000 χλμ. Όσοι αναζητούν λιμουζίνα, θα τη βρουν στη μορφή του Toyota Century LWB από το 1995, το οποίο έχει και τα περισσότερα χιλιόμετρα μεταξύ των 11 (102.000 χλμ.). Τα λιγότερα τα έχει το Honda Integra Type R που βλέπουμε, ερχόμενο από το 1996, γεμάτο καλούδια της Mugen και μόλις 702 χλμ. στο οδόμετρο. Τελευταίο, αλλά εξίσου σημαντικό, ένα Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR του 1996, σε απολύτως εργοστασιακή κατάσταση και 67.200 χλμ.
Όλα τα αυτοκίνητα δείχνουν σε καταπληκτική κατάσταση, με τα NSX-R και Skyline R32 GT-R V-Spec II N1 να εκτιμάται πως θα πιάσουν τις υψηλότερες τιμές, σε «χοντρά» εξαψήφια ποσά.