Πολύ πριν το σημερινό GR Yaris και το προηγούμενο GRMN, όταν το μυαλό ανακαλούσε εικόνες από μικρές «βόμβες» της Toyota, οι μορφές των Starlet GT Turbo και Glanza κατείχαν (και ακόμα το κάνουν, βασικά) τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο νοερό κολάζ. Όπως φαίνεται όμως, η Gazoo Racing θέλει να περάσει από τη νοσταλγία στους σημερινούς τιμοκαταλόγους!
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να αναβιώσει το hatchback Toyota Starlet με ένα δυναμικό νέο μοντέλο από την Gazoo. Σύμφωνα με το Best Car, το αναγεννημένο Starlet θα βασίζεται στην πλατφόρμα Daihatsu New Global Architecture και θα στοχεύει στα ράλλυ, με στόχο να αγωνιστεί στην κατηγορία Rally 4 δίπλα σε ανταγωνιστές όπως το Renault Clio, το Peugeot 208 και το Ford Fiesta. Προκειμένου να το πετύχει και να είναι σύννομη με τους κανονισμούς της κατηγορίας, ωστόσο, απαιτείται μια επιμήκυνση 170 χλστ. στο πάτωμα DNGA, ώστε να φτάσει σε ένα μήκος 3.850 χλστ, κρατώντας παράλληλα το βάρος στα εντυπωσιακά χαμηλά επίπεδα των 980 κιλών.
Όπως τα GR Yaris και GR Corolla, η κορυφαία έκδοση του Starlet της Gazoo Racing θα χρησιμοποιεί τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο, αλλά όχι στα 1.6 λίτρα. Για τις ανάγκες του νέου hot hatch η χωρητικότητα θα επιστρέψει στα γνώριμα 1.3 λίτρα, που αγαπήσαμε στα GT Turbo και Glanza, με την ισχύ να διαμορφώνεται στα 150 άλογα και τα 225 Nm για την έκδοση παραγωγής. Η κίνηση θα αφορά τους εμπρός τροχούς, οπότε άλλη μια ειδοποιός διαφοροποίηση σε σχέση με τα άλλα δυο GR, ωστόσο η μετάδοση θα γίνεται τόσο με 6άρι χειροκίνητο όσο και 8άρι αυτόματο κιβώτιο.
Αν τελικά ευδοκιμήσει το σενάριο, η Toyota θα πρέπει να βρει άκρη με την ονοματολογία. Starlet εξάλλου κυκλοφορεί σε κάποιες αγορές, έστω κι αν πρόκειται για το Suzuki Baleno με άλλα σήματα, ενώ και Glanza υπάρχει σε κάποιες χώρες.