Έχουμε αναφέρει πολλάκις πως το χειροκίνητο κιβώτιο τελεί υπό εξαφάνιση. Για αυτό και κινήσεις όπως αυτή της Porsche, που προσφέρει ως στάνταρ επιλογή πεντάλ συμπλέκτη και λεβιέ στη νέα 911 GT3, κάνουν τις μέρες μας πιο ευχάριστες. Κι όπως αποδεικνύει η ζήτηση, το ίδιο ισχύει για τα ταμεία του Τσουφενχάουζεν.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος, Frank-Steffen Walliser, η απήχηση της μηχανικής μετάδοσης για την προηγούμενη GT3 τον αιφνιδίασε: «Ανοίξαμε πολλές σαμπάνιες όταν είδαμε τη ζήτηση που είχε το χειροκίνητο κιβώτιο στην 991 GT3» είπε ο Γερμανός σε πρόσφατη συνέντευξη, για να συμπληρώσει: «πραγματικά, μας αιφνιδίασε η αγάπη του κόσμου». Η Porsche επανέφερε τη χειροκίνητη επιλογή στην GT3, το 2017. Και η ζέση του κοινού ήταν τέτοια, ώστε το 30% των αγοραστών την προτίμησαν. Ποσοστό που υπερβαίνει το 20-25% όσων απαρνούνται το PDK στην υπόλοιπη γκάμα της 911.
Για την καινούργια GT3, τα πράγματα αναμένονται ακόμα καλύτερα. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Porsche, η προτίμηση για το 6άρι χειροκίνητο θα φτάσει το 40%! Το πλέον οξύμωρο, εντοπίζεται στην αγορά που δείχνει πραγματική λατρεία για τη χορογραφία στην αλλαγή σχέσεων. Τα δεδομένα της προηγούμενης 911 GT3 δείχνουν πως ένα εντυπωσιακό 70% των Αμερικανών, έδωσαν παραγγελία για το χειροκίνητο!
Το 7άρι PDK έχει τους αριθμούς με το μέρος του. Η 992 GT3, με τους 510 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. από τον 4λιτρο ατμοσφαιρικό boxer, θέλει 3,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και γυρίζει το Nurburgring σε λιγότερο από 7 λεπτά (6.59.927 συγκεκριμένα). Με το 6άρι μηχανικό επιβαρύνεται μισό δευτερόλεπτο στην επιτάχυνση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα (3,7 δλ.) και υπερβαίνει το ψυχολογικό -και, κυρίως, διαφημιστικό- όριο των 7 λεπτών για τον ταχύτερο γύρο στην «Πράσινη Κόλαση». Οι αριθμοί, ωστόσο, είναι αριθμοί: ψυχρές απεικονίσεις στοιχείων. Όπως φαίνεται, ευτυχώς, υπάρχει σεβαστή μερίδα του αγοραστικού κοινού που ενδιαφέρεται ακόμα για την αίσθηση και το δέσιμο αυτοκινήτου-οδηγού.