Τέλος η βενζίνη στις Porsche Boxster και Cayman

  • porsche boxster cayman
  • porsche_718_cayman_gts_3
  • Porsche-718-Cayman-1
  • porsche-boxster-rs-spyder
  • porsche-cayman-gt4-drift
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/porsche-boxster-cayman.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/porsche_718_cayman_gts_3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Porsche-718-Cayman-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/porsche-boxster-rs-spyder.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/porsche-cayman-gt4-drift.jpg

Η Porsche ετοιμάζεται για τον πλήρη εξηλεκτρισμό των Boxster και Cayman, ακολουθώντας τα χνάρια της Macan. To γιατί επιμένει σε αυτή την απόφαση, ενώ η ίδια παραδέχεται πως τα ηλεκτρικά της έχουν στοιχίσει εμπορικά και βιομηχανικά, μόνο οι Γερμανοί ξέρουν.

Μετά την περσινή κατάργηση από την Ευρώπη και νωρίτερα φέτος από την Αμερική, η Porsche ανακοίνωσε επίσημα πως σταμάτησε να δέχεται γενικά παραγγελίες για τα δυο κεντρομήχανα sportscar της, σε όλο τον κόσμο. Η συναρμολόγηση συνεχίζεται κανονικά, μέχρι να καλυφθούν όλες οι υπάρχουσες παραγγελίες, οπότε τυπικά δεν μπορούμε να μιλάμε για τέλος παραγωγής. Ουσιαστικά όμως, οι αμιγώς βενζινοκίνητες Boxster και Cayman μας αποχαιρετούν. Η παραγωγή μάλιστα είναι άγνωστο πότε θα σταματήσει, καθώς δεν αποκλείεται να φτάσουμε μέχρι τέλος του έτους για να παραδοθούν τα αυτοκίνητα στους πελάτες. Πλέον το φινάλε είναι οριστικό και αμετάκλητο, περιλαμβάνοντας και τις κορυφαίες Boxster RS Spyder και Cayman GT4 RS, που μέχρι τώρα συνέχιζαν κανονικά.

Οι αμιγώς ηλεκτρικοί αντικαταστάτες θα θα βασίζονται στην πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric) του VW Group και θα προσφέρονται τόσο σε πισωκίνητες, όσο και τετρακίνητες εκδοχές. Το βάρος θα αυξηθεί κατά 300 κιλά σε σχέση με τις σημερινές, φτάνοντας συνολικά τα 1.650, με την αυτονομία τους θα υπολογίζεται περίπου στα 400 χιλιόμετρα , ενώ χάρις στην τεχνολογία 800V θα μπορούν να φορτίζουν από το 5 έως το 80% μέσα σε 15 λεπτά. Η παραγωγή τους θα γίνεται στο κύριο εργοστάσιο της Porsche στο Τσουφενχάουζεν, το οποίο θα δεχτεί μια αναβάθμιση 500 εκατομμυρίων δολαρίων (453,6 εκατ. ευρώ) για να καταστεί εφικτή η συναρμολόγηση ηλεκτρικών, ενώ παράλληλα θα συνεχίσει να κατασκευάζει και την 911. Το λανσάρισμά τους πάντως, θα καθυστερήσει. Ενώ το αρχικό χρονοδιάγραμμα ήθελε το λανσάρισμά τους το 2026, ήδη έχει μετατεθεί για το 2027.

Get it on Google Play Download on the App Store