Το τι μπορεί να δει και ακούσει κάποιος από συνεργείο, επαφίεται καθαρά στη φαντασία του καθενός. Ειδικότερα από όσους ψάχνουν τρόπους να θησαυρίσουν ή απλά, ακολουθούν τη γραμμή που δίνει η εκάστοτε εταιρία. Η Tesla δεν μπορούμε να πούμε πως φημίζεται για τις after sales υπηρεσίες της, με ακόμα ένα περιστατικό κατόχου Model 3 να προσθέτει κηλίδες στην υστεροφημία της εταιρίας.
Ο Donald Bone οδηγούσε αμέριμνος το ολοκαίνουργιο αυτοκίνητό του, μέχρι που χτύπησε κάποιου είδους συντρίμια. Το χτύπημα προκάλεσε βλάβη στη συστοιχία των μπαταριών, οδηγώντας σε απώλεια υγρών. Ο Bone έριξε μια ματιά στο πάτωμα του Model 3 και δεν είδε κάποια συνταρακτική εικόνα, οπότε υπέθεσε πως η επισκευή θα ήταν ζήτημα μερικών εκατοντάδων δολαρίων. Το πόρισμα του εξουσιοδοτημένου συνεργείου, ωστόσο, παραλίγο να του προκαλέσει ανακοπή. Οι μηχανικοί της Tesla έκριναν πως η ζημιά ήταν μη επισκευάσιμη, προκρίνοντας ως λύση την αντικατάσταση ολόκληρης της μπαταρίας! Προφανώς η εγγύηση δεν κάλυπτε τη ζημιά, ενώ για κακή τύχη του Αμερικανού το ίδιο ίσχυε και με την ασφάλεια. Κάτι που σήμαινε πως θα έπρεπε να βάλει 16.000 δολάρια (13.550 ευρώ) -όσο στοιχίζει ολόκληρη η συστοιχία- από την τσέπη του!
Νιώθοντας πως τον εξαπατούν, απευθύνθηκε σε ανεξάρτητο συνεργείο ηλεκτρικών, το οποίο λειτουργεί με πρώην εργαζομένους της Tesla! Η εξέταση της μπαταρίας έδειξε πως από την επαφή με τα συντρίμμια, ένα σωληνάκι χτύπησε σε μια τάπα και σκίστηκε, με αποτέλεσμα την απώλεια υγρού. Η «μη επισκευάσιμη» ζημιά δηλαδή, ήταν ένας σωλήνας και μια τάπα. Με τα εργατικά -που πήραν το μεγαλύτερο μερίδιο του κόστους, καθώς έπρεπε να αφαιρεθεί η μπαταρία- η επισκευή τελικά κόστισε μόλις 700 δολάρια (592 ευρώ)! Προς παρηγοριά του φίλτατου Donald πάντως, υπάρχουν και χειρότερα.
Σε μια παρόμοια περίπτωση, όπου ένα πιο μεταχειρισμένο Model 3 είχε βγει από την εγγύηση για δυο μήνες, η λύση επίσης ήταν αντικατάσταση της μπαταρίας, έναντι 20.000 δολαρίων – τη στιγμή που η αξία ολόκληρου του αυτοκινήτου έφτανε τις 25.000!