Ό,τι είδαμε από το Felicity Ace, είδαμε. Το φορτηγό πλοίο του VW Group, που έπλεε φλεγόμενο και ακυβέρνητο από τις 17 Φλεβάρη, πήρε τελικά την άγουσα για τον πυθμένα της θάλασσας – μαζί με τα 4.000 αυτοκίνητα που έχει στα αμπάρια του.
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η MOL Ship Management, το πλοίο βυθίστηκε χθες τα ξημερώματα στον Ατλαντικό Ωκεανό, 220 ναυτικά μίλια από τις Αζόρες. Σωστικά σκάφη και πληρώματα θα παραμείνουν στην περιοχή, για προληπτικούς λόγους και αξιολόγηση της κατάστασης. Το 22μελές πλήρωμα του Felicity Ace, βέβαια, απομακρύνθηκε από τις πρώτες κιόλας ώρες εκδήλωσης της πυρκαγιάς, με καίρια συνδρομή από το ελληνόκτητο δεξαμενόπλοιο «Resilient Warrior», που είχε σπεύσει στο σημείο μόλις το φορτηγό πλοίο εξέπεμψε σήμα «S.O.S.»
Προφανώς κανένα αυτοκίνητο δεν κατέστη δυνατό να διασωθεί, κάτι που μεταφράζεται σε τεράστιο κόστος για το VW Group. Ακόμα τώρα δεν γνωρίζουμε ακριβώς πόσα οχήματα κουβαλούσε, καθώς άλλες αναφορές κάνουν λόγο για πάνω από 4.000 και άλλες για λίγο κάτω από αυτό το όριο (3.965 η πιο λεπτομερής). Το σίγουρο είναι πως είχε 1.100 Porsche, κατόπιν ανακοίνωσης της εταιρίας, τουλάχιστον 189 Bentley (επίσης βάσει εταιρίας) και αρκετές Lamborghini (Urus, Huracan και Aventador). Τα υπόλοιπα τετράτροχα που πλέον βρίσκονται στο βυθό του Ατλαντικού, φέρουν σήματα των VW και Audi.
Για το VW Group και τις ασφαλιστικές, τώρα αρχίζει ο αγώνας των αποζημιώσεων. Τα περισσότερα από αυτά αυτοκίνητα, είναι αγορασμένα. Είτε, δηλαδή, έχουν καταβληθεί προκαταβολές, είτε (σε λιγότερες περιπτώσεις, είναι η αλήθεια) έχουν εξοφληθεί πλήρως! Όπερ εστί πως θα πρέπει να αποζημιωθούν οι άνθρωποι που πλήρωσαν για αυτοκίνητο, αλλά δεν πρόκειται να το δουν – ή, τουλάχιστον, δεν θα το δουν στο προγραμματισμένο διάστημα παράδοσης.