Από όλα τα Civic Type R, το FN2 είναι αυτό που συγκεντρώνει τις περισσότερες κριτικές. To τελευταίο ατμοσφαιρικό «Τάπερ» είχε την εμφάνιση, αλλά δυστυχώς για το ίδιο μόλις 1 άλογο παραπάνω από το EP3 που αντικατέστησε. Σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο βάρος, οι επιδόσεις ήταν χειρότερες από του απελθόντος Type R. Αυτό, συν η αντικατάσταση των διπλών ψαλιδιών με ημιάκαμπτο άξονα πίσω, έβαλαν το «διαστημόπλοιο» στο στόχαστρο.
Ο κόσμος της βελτίωσης, πάντως, είδε πίσω από τις λέξεις. Μια ιδανική βάση για περισσότερα άλογα, με σύμμαχο έναν ιδιαίτερα συνεργάσιμο κινητήρα. Ο K20A ούτως ή άλλως είχε αποδείξει την έφεσή του στο tuning, από το EP3. Στο FN2 η ανάγκη για αύξηση της ισχύος ήταν σχεδόν επιτακτική, με πολλά turbo και compressor kits να ανεβάζουν την απόδοση στα 250-300 άλογα. Στις νορμάλ εφαρμογές. Γιατί άμα ανοίξει ο ασκός της υπερπλήρωσης, τα νούμερα ισχύος μετατρέπονται σε απλά ψηφία.
Το μαύρο-πορτοκαλί Type R που βλέπουμε δεν διαφέρει ιδιαίτερα στην εμφάνιση από τα ένα εργοστασιακό. Το body kit της Mugen φροντίζει για τη διαφοροποίηση, όπως και οι περίτεχνες μεμβράνες του αμαξώματος, ενώ οι aftermarket ζάντες των 17 ιντσών περιβάλλονται πλέον από ελαστικά Yokohama Advan AD08R. Αν, όμως, κάνει κάποιος το λάθος να το περάσει για «μαμά» μηχανικά, τότε θα το μετανιώσει πολύ πικρά.
Κάτω από το αμάξωμα κρύβεται το -κατά τους δημιουργούς του- ισχυρότερο FN2 της Ευρώπης! Ο κινητήρας διαθέτει πλειάδα μετατροπών, που περιλαμβάνουν τουρμπίνα Pulsar GTX3072R, βαλβίδες εισαγωγής τιτανίου, βαλβίδες εξαγωγής από inconel, εγκέφαλο της Ecutec, νέα κυλινδροκεφαλή και σύστημα εξαγωγής, αλλά και αναβαθμισμένο κύκλωμα τροφοδοσίας. Κιβώτιο και άξονας μετάδοσης είναι επίσης ενισχυμένα, το μπλοκέ διαφορικό της Wavetrack και η ρυθμιζόμενη ανάρτηση HKS Hipermax αναλαμβάνουν να κρατήσουν τους τροχούς σε επαφή με το οδόστρωμα, το roll cage προδιαγραφών FIA το σασί στη θέση του και τα δισκόφρενα των 330 χλστ. την επιβράδυνση του αυτοκινήτου.
Όλα αυτά, προκειμένου το εν λόγω Civic να διαχειριστεί 799 άλογα! Η χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής μονάδας προσφέρει και δυο ηπιότερα mode λειτουργίας, στα 507 και 608 άλογα. Ο κινητήρας δεν έχει πάνω από 1.609 χλμ., με την «καρότσα» να κουβαλάει 173.800 χλμ. από το 2007. Η τιμή του, τέλος, ορίζεται στις 17.999 λίρες (21.314 ευρώ).