Στην αρχή της χρονιάς η Lexus παρουσίασε ένα LBX, που έκλεψε όλα τα βλέμματα στο Σαλόνι του Τόκιο. Το Morizo RR στην ουσία είναι η crossover εκδοχή του Toyota GR Corolla, καθώς κάτω από το μυώδες αμάξωμα κρύβονται τα μηχανικά μέρη του hot hatch συγγενή. Η αποδοχή του πρωτοτύπου ήταν τέτοια, ώστε πρακτικά σήμαινε πως οι Ιάπωνες θα το έβαζαν κατευθείαν στην παραγωγή.
Σήμερα ήρθε η -μερική, προς το παρόν- επιβεβαίωση, από τη Lexus Αυστραλίας. Ο ελληνικής καταγωγής John Pappas, επικεφαλής της Lexus Australia, παραχώρησε συνέντευξη και μέσες-άκρες, ανακοίνωσε ότι το LBX Morizo RR μπαίνει στην παραγωγή. Για την ακρίβεια χρησιμοποίησε τη φράση «κατά πάσα πιθανότητα», όμως ούτως ή άλλως και ο Akio Toyoda είχε δηλώσει προ δυο μηνών τη σιγουριά του για διάθεση του «ζεματιστού» crossover στην αγορά. Η διαθεσιμότητα του Morizo RR θα είναι περιορισμένη, όπως και του GR Corolla, με την Ευρώπη, την Αυστραλία και την Ιαπωνία να είναι οι πρώτες σίγουρες αγορές που θα το υποδεχθούν.
Το hardcore LBX ξεχωρίζει οπτικά χάρη στον προφυλακτήρα με τη μεγάλη κεντρική εισαγωγή και τα αεροδυναμικά στοιχεία στις πλευρικές, το κίτρινο σιρίτι στη μάσκα, τις διακριτικές πλαϊνές ποδιές, τις 19άρες ζάντες και τις διπλές μπούκες στο νέο προφυλακτήρα πίσω. Η κίνηση του LBX Morizo RR τώρα, εναπόκειται στον 1.600άρη τρικύλινδρο τούρμπο του GR Corolla. Η ισχύς φτάνει τα 304 άλογα και 400 Nm ροπής, ακριβώς όπως στο μεγάλο hot hatch της Toyota, ωστόσο εδώ τη μετάδοση δεν αναλαμβάνει το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Το σύστημα τετρακίνησης GR-Four είναι και εδώ υπεύθυνο βέβαια, αλλά σε συνδυασμό με το νέο 8άρι αυτόματο κιβώτιο που έκανε πρεμιέρα στο νέο GR Yaris. Συνεπώς το LBX Morizo μοιράζεται στοιχεία και από τα δυο «εργαλεία» της Gazoo Racing. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, όμως δεδομένα θα πρέπει να περιμένουμε 0-100 χλμ./ώρα τουλάχιστον στα 5,5 δλ. και τελική 230 χλμ./ώρα, αν ο κόφτης παραμένει στα επίπεδα των GR Yaris/Corolla.