Πριν από 34 ολόκληρα χρόνια, πίσω στο 1987, η Peugeot λάνσαρε το 405. To 406 παρουσιάστηκε το 1995 όμως η επιτυχία του 405 ήταν τέτοια, ώστε συνέχισε να διατίθεται μέχρι το 1997. Σε 10 χρόνια πορείας, πρόλαβε να γίνει το πιο καλοπουλημένο μοντέλο του Γάλλου κατασκευαστή μέχρι τότε και ένα από τα πιο επιτυχημένα στην Ευρώπη.
Σήμερα, τα ενεργά 405 στην Ευρώπη σπανίζουν. Τα καλοδιατηρημένα, δε, ενδεχομένως να μετριούνται στα δάκτυλα των δυο χεριών. Το συγκεκριμένο ανήκει σε αυτή την εκλεκτή κάστα, ερχόμενο από το 1994 και έχοντας λιγότερες από 82.500 χλμ. στο οδόμετρο. Ωστόσο, δεν είναι μόνο η εξαιρετική κατάσταση του αυτοκινήτου, που το καθιστά «λαβράκι». Το εικονιζόμενο είναι μόλις ένα από τα 1.023 Peugeot 405, που παρήχθησαν στην Πολωνία. Το εργοστάσιο της FSO Polonez στο Λούμπλιν ήταν υπεύθυνο για την κατασκευή του γαλλικού μεσαίου, με προορισμό την εγχώρια αγορά.
Η παραγωγή δεν διήρκεσε πολύ, περιοριζόμενη στο διάστημα 1994-1995. Το εν λόγω σεντάν είναι η έκδοση GL, με την αεροτομή πίσω και την κόκκινη (ξεθωριασμένη πια) φάσα μεταξύ των πίσω φαναριών να το διαχωρίζει από τα υπόλοιπα 405. Κάτω από το καπό συναντάμε τον κλασικό 1.600άρη TU5, με απόδοση 89 ίππων στις 6.400 σ.α.λ. και 128 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. Το μηχανικό αυτό σύνολο επιτάχυνε το πολύ κομψό σεντάν των 4,4 μέτρων και 1.070 κιλών στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 12,5 δλ. και μέχρι τα 178 χλμ./ώρα τελικής. Η τιμή του τοποθετείται στις 10.900 ζλότι, ή μόλις 2.300 ευρώ.