Η αποτελεσματικότητα της Mercedes G-Class στα εκτός δρόμου μονοπάτια είναι μνημειώδης. Όσο κι αν έχει εκσυγχρονιστεί από το λανσάρισμα του G-Wagen, το 1979, το «σημείο G» των Γερμανών εξακολουθεί να εξιτάρεται με το off roading. Αν είναι και αγροτικό, ακόμα καλύτερα.
Η G-Class δεν κυκλοφόρησε επίσημα σε pick up εκδοχή, όμως υπάρχουν εταιρίες που αναλαμβάνουν τη μετατροπή. Οι Ολλανδοί είναι από τους πιο ειδικευμένους, κάτι που για τη συγκεκριμένη σήμαινε πως έπρεπε να περάσει τρεις φορές τον Ατλαντικό! Αρχικά πωλήθηκε στην Καλιφόρνια το 2014 και λίγους μήνες αργότερα, επέστρεψε στην Ευρώπη και τη χώρα τους τουλίπας. Εκεί απέκτησε καρότσα, σε μια μετατροπή που διήρκεσε αρκετούς μήνες. Το 2015 επέστρεψε στις Η.Π.Α. και σήμερα πωλείται, συνοδεία όλων των απαραίτητων εγγράφων.
Η καρότσα προέρχεται από κάποια ιδιοκατασκευή G-Class της Scandinavian Airlines, που είχε στην υπηρεσία της η SAS τις δεκαετίες του 70 και 80. Διαθέτει αντιολισθητική επένδυση και κρίκους συγκράτησης φορτίου, ενώ το παράθυρο στην πλάτη της καμπίνας φέρει υαλοκαθαριστήρα. Το μεταξόνιο επιμηκύνθηκε και η απόσταση από το έδαφος αυξήθηκε, με το δεύτερο χαρακτηριστικό να απορρέει από την ανάρτηση της Bilstein. Νέες είναι και οι ζάντες των 16 ιντσών, αλλά και αμιγώς χωμάτινα ελαστικά.
Στο εσωτερικό η εικόνα παρουσιάζεται πλήρως εναρμονισμένη με τα δεδομένα της Mercedes, έχοντας δέρμα στις περισσότερες επιφάνειες και ξύλινες επενδύσεις σε τιμόνι, ταμπλό και την χειρολαβή σε αυτό από τη μεριά του συνοδηγού.
Κάτω από το καπό δίνει ζωή ο ατμοσφαιρικός 5λιτρος V8, με απόδοση 292 ίππους και 455 Nm (G500 είναι, κι ας έχει σηματάκια AMG G63). Συνεργάζεται με 5άρι αυτόματο κιβώτιο, χαίροντας της συνδρομής βοηθητικής μετάδοσης 2 σχέσεων και 3 μπλοκέ διαφορικών.
Με μια μέρα να απομένει για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας, η τιμή βρίσκεται στο ύψος των 78.500 δολαρίων (66.333 ευρώ).