Το VW Golf, και συγκεκριμένα το R32, ήταν αυτό που ξεκίνησε τη φρενίτιδα με τα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη. Το πρώτο R32 έδωσε το έναυσμα, το Golf MK5 διέδωσε παγκοσμίως το DSG και έφερε το χειροκίνητο κιβώτιο σε πολύ δύσκολη θέση. Ωστόσο, δεν είναι ότι ξέχασε το ίδιο τη μηχανική μετάδοση.
Χειροκίνητες εκδόσεις είχε τόσο το GTI, όσο και η δεύτερη εκτέλεση του R32. Η κορυφαία μορφή της 5ης γενιάς Golf είχε έναν ατμοσφαιρικό V6 3.2 λίτρων να δίνει κίνηση στους τέσσερις τροχούς, με απόδοση 250 ίππων στις 6.300 σ.α.λ. και 320 Nm στις 2.800 σ.α.λ. Το σύστημα τετρακίνησης 4Motion συνεργάζονταν είτε με 6άρι χειροκίνητο, είτε με DSG ισάριθμων σχέσεων. Η πλειονότητα των αγοραστών, βέβαια, προτίμησε το διπλού συμπλέκτη και την καλύτερη επιτάχυνση που εξασφάλιζε (0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δλ. αντί 6,5 δλ., ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική στα 250 χλμ./ώρα αμφότερα).
Το ασημί που βλέπουμε, είναι από τα λίγα εκλεκτά με πεντάλ συμπλέκτη και ανάγκη ανακατέματος του λεβιέ με το δεξί χέρι. Αγοράστηκε το 2006 και μέχρι σήμερα δεν έχει αλλάξει ιδιοκτήτη, κρατώντας την ένδειξη του χιλιομετρητή σε χαμηλά επίπεδα: στα 15 χρόνια κυκλοφορίας, έχει διανύσει 79.900 χλμ. – κάτι παραπάνω από 5.000 χλμ. ετησίως, δηλαδή. Το ιστορικό συντήρησης εμφανίζεται πλήρως ενημερωμένο, όμως και πάλι τα 29.500 ευρώ που απαιτούνται για την αγορά του είναι ελαφρώς «τσιμπημένα».