Το Avenger αποτελεί ορόσημο για την Jeep. Πρόκειται για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της αμερικανικής φίρμας, αλλά και το πρώτο που κατάφερε να αποσπάσει τον τίτλο του «Car Of The Year». Οι αγοραστές το υποδέχθηκαν με θέρμη, αλλά ακόμα μεγαλύτερη πέραση έχει η βενζινοκίνητη εκδοχή του, που διατίθεται σε επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης (Ιταλία, Ισπανία και Πολωνία). Ζήτηση που αναγκάζει την Jeep να επαναπροσδιορίσει τις προτεραιότητες της, διευρύνοντας τη διαθεσιμότητα του θερμικού «Εκδικητή».
Γερμανία, Γαλλία και Ηνωμένο Βασίλειο είναι οι τρεις νέοι τυχεροί που θα απολαμβάνουν το Avenger και με τον 1.2λτ. τρικύλινδρο τούρμπο, λόγω της εντυπωσιακής πορείας που διαγράφει στη Μεσόγειο. Στο πρώτο μισό του 2023 πουλήθηκαν 7.214 Avengers σε Ιταλία και Ισπανία, εκ των οποίων το 87% ήταν με εξάτμιση! Η αμόλυβδη κατάφερε να συντρίψει το ηλεκτρικό ρεύμα στις προτιμήσεις των καταναλωτών, με 6.252 μονάδες αντί μόλις 962. Η Jeep υπερασπίζεται το EV της, διευκρινίζοντας πως οι πωλήσεις ξεκίνησαν τον Απρίλιο και μόνο στις δυο συγκεκριμένες χώρες, όπου η απήχηση των ηλεκτρικών είναι ακόμα χαμηλή. Παρόλα αυτά η τάση δεν γίνεται να αγνοηθεί, εξ ου και η διεύρυνση του βενζινοκίνητου Avenger στις μεγαλύτερες αγορές της Γηραιάς Ηπείρου.
Την είδηση επιβεβαίωσε στο Automotive News ο CEO της Jeep Ευρώπης, Eric Laforge, ενώ ενδεικτικό είναι το γεγονός πως τα ηλεκτρικά μοντέλα στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών SUVs, στην οποία υπάγεται το Avenger, είδαν το μερίδιό τους στο segment να μειώνεται από 3% σε 2%. Παρόλα αυτά οι πωλήσεις τους σημειώνουν αύξηση 9,2%. Απλά οι πωλήσεις των θερμικών μοντέλων έχουν πάρει αρκετά παραπάνω, φτάνοντας στο +17%. Εικόνα που δεν μπορούσε να αγνοήσει η Jeep, ειδικά από τη στιγμή που έχει έτοιμο τον κινητήρα.
Το Avenger 1.2 GSE T3 (o 1.2 PureTech, με άλλο όνομα) παράγει 100 ίππους και 205 Nm ροπής, περνώντας την ισχύ στους εμπρός τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Η μεικτή κατανάλωση αναφέρεται στα 5,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 126 γρ./χλμ., όμως επιδόσεις δεν έχουμε ακόμα. Κρίνοντας από το «ομόσταυλο» αλλά μεγαλύτερο Peugeot 2008 με αυτό το μοτέρ, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα θα πρέπει να έρχονται ταχύτερα από τα 10,9 δλ. του Γάλλου συγγενή.